Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Månen - 24 januari 2008 23:50

Kamrater, ni tror att jag spårat ut fullständigt nu! Ja, det har jag verkligen gjort! För detta äckliga blogghelvete lyder mig inte som jag vill att det ska lyda mig, och mina test-bloggningar är så snitsiga. Så jag tar inte bort dom, dom får står där.

Okej, nu ska jag förklara mitt lilla problem. Jag har ställt in den här satans bloggen på att inte visa mina inlägg förens en dag efter, endast för att pröva någon gång. Och den lyder mig inte, när jag för en gångs skulle testar! Förstår ni min frustration, kamrater? Det är döende äckligt, och jag gjorde allt jag om möjligen kunnat för att få det att funka. Jag ville inte att ni skulle kunna läsa mitt senaste riktiga blogginlägg förens klockan 09:23 imorgon. Men, detta vill sig inte. Jag har testat och testat, men det syns fortfarande. Vad störbart kamrater, jag vet att ni märker att det finns en underton i detta inlägg. Frustration och aggresivitet, det är det detta inlägg är baserat och byggt på. Nu vet ni att även Månar kan bli arga när saker inte är som dom ska vara. NÄR DET HÄR JÄVLA BLOGGHELVETET ÄR EMOT MIG!

Av Månen - 24 januari 2008 23:43

Mat-Tina traskade långsamt på en landsväg i mörker och så kom en krokodil. Oj, där fanns visst ingen Mat-Tina längre!

Av Månen - 24 januari 2008 23:35

Vad sjutton hände nu då?

Av Månen - 24 januari 2008 23:34

Vill ni veta vad jag tycker är det mest fjantiga och barnsliga i hela världen? Ja, det vill ni såklart! Jo, då säger jag: Disco samt discomusik. Jag kan verkligen inte komma på något som jag anser mer barnsligt än disco. Nu kanske ni tycker att det finns barnsligare saker, såsom att leka krig och ha tjejbaciller. Men nej, det tycker verkligen inte jag! Att leka krig är ju för fasen kul, om man är på rätt humör. Disco är aldrig kul, och så otroligt fjantigt! Man står där och vips, så dansar man och har för sig. Jäklar vad barnsligt det är med disco alltså. Och musiken som spelas på disco  - Speedad techno.. Vad katten? Det kan för fasen inte kallas musik, det är dunka dunka och en ofräsig remix på en låt som i vanliga fall kanske till och med är bra.

Disco är det barnsligaste som finns, kamrater! Erkänner ni inte, att ni känner er som fjantar där på disco-dansgolvet? För disco är nog ett litet litet barns påfund, han/hon ville nog vara häftig. Och så bildades disco. Ljus är i och för sig häftigt ibland. Och när det blir så där så att man ser ut som en robot, för det blinkar kraftigt vitt ljus i fina implusiva takter. Det är råhäftigt, men man blir förvirrad och smäller lätt ihop pannbenet mot någons brännskadade, snea näsa. Och det gör nog ont på den som har den brännskadade näsan.

För övrigt, vad fasen sitter jag och skriver blogg för, när jag egentligen ska vara i skolan? Som ni ser är klockan alltså 09:23, då ni ser att jag skrivit detta. Men sanningen är den att jag faktist skrev detta inlägg klockan 23.31, föregående dag. Igår alltså. Det kändes skumt att skriva så, för för mig är det fortfarande idag. Det är bara ni som tidigast kan läsa detta inlägg klockan 09:23. Vilken teknik dagens bloggsamhälle har utvecklar alltså!  Man kan nämligen ställa in precis när man vill att blogginlägget ska visas, och jag gjorde som så att jag valde att skriva detta dagen före. För då slipper jag skriva imorgon, då blir man glad. För på fredagar ska man vara glad, då är det nämligen helg snart!

/Månen.

Av Månen - 24 januari 2008 21:34

Månen har empati för alla människor. Och då menar jag främst miljöfrågor. Jag tycker synd om människor, det ska ni veta! Och framförallt tycker jag synd om våran vackra lilla värld som håller på att gå under.
För går under, det håller den verkligen på att göra. Så därför kan man lika gärna vara sarkastisk mot allt man möter. Sådan är jag.
Som man säger liksom, kasta inte sten i glashus, så att säga.

Det är inte ens en spännande världens undergång vi beger oss mot, utan en jättetråkig värld som förstörs av allt för varma klimat och ett stort avgasmoln som ligger som en tät dimma över hela världen. Folk kan inte andas, och vips. Så är inte en enda människa kvar. Alla fiskar har också dött, även om dom inte påverkats av luften. Dom har påverkats av undervattniska gasbubblor. Som har uppstått från gas under vattnet. Giftig avgas-gas.

Därför ska eran käre Måne ge er ett par tips, så att vi slipper den värld som jag ändå vet kommer att förstöras inom en snar framtid:

1. Åk inte flygplan, ta cykeln istället.
2. Slakta varenda jävla ko, dom bara släpper ut metangas.
3. Åk skidor till jobbet (längd).
4. Istället för att ta bilen - Placera bilen i ett buss-bagageutrymme, åk sedan glatt i en buss. På bussen kan du träffa massvis av människor som du inte skulle träffat i din bil. Man får vänner av att åka buss.
5. Måla inte tavlor med bensin, endast för att bränna upp bensinen sedan. Måla tavlan med röd färg, och bränn inte upp den. Då blir det minsann inga koldioxidutsläpp.
6. Om du ska till sjukhuset - Ta bussen, ambulanser måste åka både hem till dig och till sjukhuset plus att dom ofta står på tomgång när dom hämtar dig.
7. Pumpa ut alla olja du har i huset, placera i ett kuvert och skicka till ditt oljeföretag. Skriv ett litet kuvert med: Jag vill inte ha din smutsiga olja som bara förstör min vackra värld!
8. Att ta självmord genom att dränka sig i bensin och sedan tända på är inte ett miljövänligt självmordsalternativ. Välj snara istället, det är nog både bekvämare och mindre kostsamt, plus att koldioxidhalten i luften inte ökar så jättemycket.
9. Om du har en kamrat - Ge den en fin present på julafton.

Det var mina små tips till er, kamrater! Nu ska ni följa dessa till punkt och pricka, för jag vill verkligen inte bo i ett nedrans gasmoln. Men det kommer jag få göra ändå, tack vare varenda koldioxidutsläppande människa. Satans värld som håller på att gå under, varför ska den gå under just när jag växer upp? Jag känner det på mig. Världen håller på att gå under, jorden har inte råd att föda varenda individ, kärlek har slutat existera över huvud taget, utomjordingar kontrollerar våra hjärnor, sophämtare tolererar inte små skämt, riddare har ingen riddarära längre, för att riddare inte längre existerar. Katten också, världen är på väg mot sitt slut.

Jag har förlorat drömmar, jag anser alla mina drömmar vara för svåra att utföra. Jag drömmer inte längre om det yrket jag alltid drömt om, för jag vet att jag inte har kapaciteten till det. Kärlek tror jag nog inte på längre. Den finns inte. Det är bara fake, för att folk ska känna sig vuxna. Jag har absolut inga ambitioner, jag presterar ingenting för att få någonting. Jag ser mig själv vara helt inkompetent till allting, då jag inte längre kan ha höga krav på mig själv. Jag ska skaffa mig seriösa självmordstankar, endast för att min framtid kommer att bli i ett gasmoln som städare på en fiskrensarfabrik. Kort sagt - Jag har ingen framtid att hoppas på.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards