Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Månen - 6 januari 2008 16:27

Hellskottas petter, mina försök att vända tillbaka dygent gick åt stöpet. Jag planerade att vara uppe till 08 och ställa väckarklockan på 12. Tyvärr råkade jag inte vakna av väckarklockan. Satan då.

Annars mår katten fint, den lever i alla fall så att säga. Däremot om den klarar livshanken ett längre tag till är oklart. Den börjar ju bli gammal och så, så jag håller på att designa en liten kattrullator.

För övrigt så blev det aldrig till att jag skaffade någon Ivar, det blev en CD-pelare Benno istället. Men den är också mysig, med en aning utstickande design. Och så har den 11 hyllplan, varav jag endast använder 4. Ett med två böcker, ett med tre datorspel (Gun, Thief: The Dark Projekt och Deerhunter) och en med skivor i, samt den sista där en av mina små högtalare sitter i.

När jag var på IKEA så gjorde jag för övrigt buissnes också. Det fanns kundvagnar lite sådär överallt, så jag stoppade i kundvagnarnas kedjor i varandra, så att man får ut den där lilla femman eller tian. Det var läskigt när det kom en liten medelålderskvinna och sa att jag hade snott hennes kundvagn. Men, sådant är livet.

Efter att jag ätit femkronorskorv, köpt CD-pelaren Benno och gjort lite buissnes så drog jag till Coop och där råkade jag passera lite datorspel. Fodralen glänste så mycket, så det blev till att köpa dom. Gun och Deerhunter blev det. Mycket trevliga spel.

Och sedan har jag införskaffat en mysig känsla som jag kan förvara i nostalgi-arkivet i hjärnan. Jag har trampat i snö där ingen trampat förut. På allmän väg! Jag var nämligen ute och gick innan plogbilarna kommit. So I was trasking a little bit on an official road with newfallen snow.
Riktig härlig känsla, pröva vet ja!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards