Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Månen - 4 januari 2008 15:36

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med, men bra, det blir det.
Jag håller på att bygga en liten snitsig eka i min fantasi. Och min hjärna är inte så dålig när det gäller att fantisera ihop saker. Så hjärnan bygger den bästa båt som går att tänka sig. Jag har nämligen fantiserat ihop ett väldigt bra byggmaterial. Guldövertäckt playwood. Så gissa om ekan blir snygg, alltså!

Gulden ger ekan dess snits, playwooden gör den stabil. Oj, så fiffigt.
Tur att det bara är i min fantasi jag byggt den, för om det hade varit verklighet hade jag inte haft råd med allt guld. Jag tror att jag inte ens haft råd med playwooden. För det är en stor eka jag byggt.


Och nu undrar ni: Vad katten har den där pôjkvaskern fantiserat ihop en  snygg och stabil eka för?
Jo, svaret på den frågan är: Jag hade tänkt mig att jag skulle ro till Karlstad lite, för just nu befinner jag mig i Uppsala.

Det är bara lite synd att hjärnan inte har skrivare, så att jag kan få ut min lilla ihopfantiserade eka på något sätt. Det är lite synd, för nu har jag fantiserat lite helt i onödan. Oj, så dåligt.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards