Alla inlägg under juni 2010

Av Månen - 2 juni 2010 20:16

Nu har jag inte bloggat på länge, på grund av att jag har kramp i vänsterarmen samtidigt som jag skriver det här nu. Eller för att jag inte har några byxor på mig. Jag vet inte. Det har hänt mycket, i alla fall. Min vän låg på sjukhus för en longboardolycka, jag har upplevt kycklingsallad med ärtor i och jag lurar nu mina vänner att jag är en flicka på elva år.

Hur kan jag ha hunnit med så här mycket, egentligen? Jag har till och med hunnit med ett Varbergsbesök och några oklippta gräsmattor som jag sedan klippt. Och tjänat kosing som sjutton! Jag känner för att bjuda på ett lite småstort kalas, för att jag är så rik. Jag har en underbar sommar framför mig! Men jag måste sätta sprätt på tillvaron lite snart, innan jag går under. För skolans sista vecka är (som ni trogna bloggläsare redan vet) någonting jag gärna protesterar mot. Förra året gjorde jag en sömnprotest, där jag åkte långbräda hela natten istället för att sova, för att sedan komma trött som en möglande giraff med lårbenscancer till skolan!

Och mjölk slurkar jag fortfarande, likt alligotorslakerier i Västindien konsumerar indiska kycklingrätter på lunchrasterna. Trots att min bästa vän nästan blivit mjölkdietist!

Fezt ligger i luften. Peace out!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards