Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Månen - 11 januari 2008 21:41

Ja, om Hitler regerat nu, hade det över huvud taget funnits en religion som hetat judendom? Äsch, det vette fåglarna. Helt ointressant i mina ögon.
Någon gömd liten judestackare hade väl gömt sig i någon byrålåda i en lagerlokal någonstans utanför överskottsbolaget i Edsvalla.

Men, nu var det inte en religion som skulle kunna vara utdöd om Hitler fortfarande regerade, som jag skulle prata om.. Tror jag.
Eller, jag vet inte riktigt vad jag ska prata om.

En förtjusande dag gav min bror mig ett par värdekuponger på Burger King. Eller, värdekuponger och värdekuponger. Man fick en extra baguett om man beställde en baguett-meny. Samt lite mer liknande kuponger. Glad som jag blev, planerade jag in en dag att käka burgarbaguetter på. Den dagen som planerades in var denna dag. Fredagen den elfte januari. Glatt, efter den tröttsamma skoldagen tog jag bussen in till staden, med min högt värderade kamrat Flippan. Där köpte jag ett bälte som matchar ett av mina par kalsonger, samt mina skor. Och ett par hörlurar till min iPod, eftersom mina förra hörlurar råkade råka ut för det fruktansvärda att hamna under en Axeburks-låga. Inne i den vackra staden Karlstad, där köpte jag också min Grilled Chicken Club-meny, samt en till baguett som Flippan fick sätta sina käftar i. För övrigt höll jag mina fingrar i styr, och tryckte inte på en enda knapp i staden! För jag hittade inga knappar att trycka på. Så tråkigt det kan vara ibland.

Äsch, allt för tråkigt för er bloggläsare att veta. Alldeles för tråkigt! Om ni vill veta hur snyggt det är att ha ett bälte som matchar kalsongerna (plus skorna) så säger jag att det är toppensnyggt! Kalsongerna och bältet smälter ihop så bra, så att det ser ut som om jag har en enda stor kalsong på mig. Toppen!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards