Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Månen - 23 januari 2008 20:08

Mat. Jag har lagat mat! Ingen jäkla panpizza, stekt korv eller hämtpizza! Utan stekt strömming med sås! En sås som jag helt kom på bara av att ha en skarpsint hjärna! Creme Fraîse, chilisås och ketchup. Och gissa om det blev toppen!
Gissat?
Okej, såsen var väl kanske inte det godaste jag ätit i mina dagar, men strömmingen var då bankemig  lagom stekt i en lagom stor sjö av smält smör. Om man skulle se detta från MMORPG-perspektiv, så har mina cookingskills ökat med cirka 50%, skulle jag vilja påstå.

Annars har dagen varit fin, jag har inte snubblat en enda gång.

Imorgon är en bra dag, kamrater! Inte skolmässigt sett, utan Kalle Anka & CO-mässigt sett. Och tacos-mässigt sett.. För jag ska äta tacos i en lokal inne i staden, och Kalle Anka & CO-tidningen kommer imorgon! Vissel vissel! (Sådan vissling som man gör när man ser en snygg tjej). Fast nu visslade jag inte så för att jag såg en snygg jänta, utan för att det är en pangdag imorgon. Låt oss kalla dagen för KAOCPTT. Kalle Anka Och Company Plus Tacos-Torsdag. Det var ett bra namn, absolut!

För övrigt blev jag överfachinerad när jag såg Sum 41's musikvideo till Still Waiting. Den hade gjort om The Strokes logo till The Sums, och i början sa en cool 50+snubbe att dom borde heta något i stil med The Strokes. Gissa om jag blev överglad, över att se ett helt orelaterat band till The Strokes både nämna och härma The Strokes! Sum 41, kamrater. Sum 41.

Nej, nu ska jag klappra iväg och bryta ett ben för att få bli gipsad. Sedan ska jag smaka om mitt gips smakar salt, för jag har hört någonstans att gipset som används vid benbrott innehåller salt. Om det smakar salt ska jag då aldrig köpa dyrt salt i affären längre, utan bryta benet istället. Sjukvården i Sverige är nämligen gratis. Smart, Månen!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards