Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

Hjältar.

Av Månen - 27 januari 2008 16:01

Fy sjutton vad jag är dålig! Igår, när jag skulle ta brödet ur skafferiet så råkade jag välta ut alla tepåsar! Snacka om klumpigt, och vad jag skämdes. Jag fick städa lite. Men sedan var det klart. Då behövde jag inte städa längre, för då fanns det inget som behövdes städas längre. Det var bra.

Många som umgås med mig vet att mina hjältar är Anders och Måns. Det är mina absolut största idoler. Jag kan tänka mig att göra vad som helst, för att få träffa någon av dom.
Och så får jag höra att Anders och Måns är tråkiga. VAD FAN? Det var en viss person som sa det igår, jag nämner inga namn. Jag blev chockad, kamrater. Rejält chockad. Man måste vara den absolut mest humorlösa fjant i hela världen, när man uttrycker sig på det viset. Anders och Måns skapar komik på den högsta nivå som helst. Dom har världsrekordet i att vara bäst i världen. Det är ungefär dom enda människorna i världen som kan vara roliga.
Respektlöst, humorlöse fjant. Respektlöst.

Jag var på Cabbary igår. Det, det är då tråkiga saker! Där har man tillåtelse att inte skratta, om man inte nödvändigtvis vill skratta förstås. Då kan man skratta lite. Cabbary är några Karlstadsbor som drar ofyndiga ordvitsar och driver med sakerna som hänt under föregående år. Oj, vad tråkigt dom gör det!
Anders på Norsival, det är humor. För övrigt har jag laddat ned allt Anders och Måns gjort under sin radio och TV-karriär. Allt förutom Wallraf. Men det ska jag ladda ned snart.

Avslagen Coca Cola är inte gott. Rök kan vara gott att inandas, ibland.

/Månen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Månen - 16 januari 2015 22:19

Jag vaknar och bla bla bla jag orkar inte. För jag vet inte vad som kommer hända. Men någon gång i livet så kanske jag ändrar mig och får veta vad det egentligen handlar om. Jag kan skriva, men orkar inte sammanfatta och strukturera. Jag försöker bar...

Av Månen - 14 januari 2015 00:02

Hej vänner!Mitt liv är ganska trasigt, men jag har så lite tid att reflektera över det, att jag inte har tid att känna saker. Det är en bra grej. Jag jobbar nämligen på två jobb samtidigt, utan att tjäna någon märkbar summa pengar. På det ena jobbet ...

Av Månen - 5 januari 2015 19:05

Min hjärna placerar alltid människor i fyra fack.  1: De jag inte kan ljuga inför2: De jag verkligen kan ljuga inför3: De jag ljuger för, bara för att4: De jag inte borde ljuga inför Den första gruppen, som redan från början "står över mig" är i ...

Av Månen - 1 november 2014 23:05

Av denna bloggtorka, borde någon anta att jag har varit försvunnen. Jag har faktiskt varit försvunnen, och saboterat mitt liv en aning mer än vad jag vanligtvis gör. Jag råkade få för mig att dra till Barcelona i fem veckor. Där blev jag scimmad och ...

Av Månen - 28 augusti 2014 21:07

Askall no-minder (longboarding) from Niklas Molander on Vimeo. ...

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards