Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Månen - 6 februari 2008 21:00

Tycker ni julkalendrarna börjar bli aningen tråkiga? Lite smått barnsliga, och lite småtaskig humor? Jo, jag håller med. Antingen blir jag äldre och vuxnare, eller så är det SVT som ska anpassa det så mycket som möjligt till allt mindre barn. Och därför blir julkalendrarna en ren och skär flopp.
Årets julkalender kommer bli något helt annorlunda. Den kommer rentav bli något av det bästa som någonsin visas i Sveriges historia, förutom då kanske "Anders och Måns" säsong 1, 2 och "Fråga Anders och Måns".
Nu vill ni veta varför det kommer bli som det blir. Att detta årets julkalender kommer glänsa så otroligt mycket mer än föregående års.
Det är nämligen som så: Anders och Måns ska medverka!
Ni kanske inte tror mig, nej det har jag förståelse för. Jag trodde inte direkt den källan som uppgav det först. Men nu gör jag det. Jag har nämligen kollat upp säkra källor:

http://www.expressen.se/noje/1.958628/anders-och-mans-gor-julkalendern-2008

Vad tycker ni om det, kamrater? Har världen äntligen börjat bli positiv, och allt är high life? Ja, det är det verkligen! En värld utan Anders och Måns är en tråkig värld. Dom enda humorkungarna i världen. Dom enda som riktigt kan det där med komik, alltså!
Om jag skulle kunna rädda två av jordens befolkning under jordens undergång, så skulle det vara dessa två guldgossar. Om det var sju jag skulle kunna rädda skulle det bli Anders och Måns plus The Strokes-medlemmarna. Om det skulle vara 8 stycken som jag skulle kunna rädda, skulle det vara Anders och Måns+The Strokes-medlemmarna+En slumpvalt utvald kamrat. Kanske Flippan, kanske Noah. Vem vet?

Dragspel, jag fysjutton vad vackert! Dragspel förgyller liv för fasen. Mer dragspel åt folket!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards