Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Månen - 3 februari 2008 17:59

Jag vaknade upp. Skottade snö. Väntade. Blev hämtad. Åkte på spinning. Cyklade hem.
Så skulle jag kunna skriva min blogg.
Om dagens händelser med kortfattade meningar. Hade jag då haft läsare över huvud taget?

Så därför ska jag ge er en utförlig dagsrapport istället.
Igår så röjde jag runt på MultiKulti och rockade sönder golvet. Jag, samt mina kamrater skrek och diggade. Till MultiKulti cyklade jag, vilket jag återkommer till senare.
Sedan lurade vi en pojke att alla affärer borde vara öppna eftersom det är helgen innan askonsdagen. Så har det ju nämligen varit varje år, helgen innan askonsdagen ska alla affärer vara öppna på nätterna!

Idag, då vaknade jag upp. Aningen trött efter gårdagens röj, men ändå klar i knoppen. Så klar i knoppen att jag kunde följa en order, till och med. Så jag gick ut och skottade snö för en femtiolapp.
Sedan kom jag in, värmde mina frusna ögonfransar och åt frukost. Gröt, för att vara noga. Efter det väntade jag ett litet tag, sedan blev jag hämtad av Fredrik med ytterligare 50% av hans familj. Då åkte vi bil och hamnade bakom en plog. Otur! Så det gick segt och så, sedan kom vi fram och då körde jag spinning vilket var jobbigt. Jag var svettig, men det gjorde ingenting. Dom hade nämligen en svettig instruktör, tror jag. Jag vet inte riktigt om han var svettig, men det var han nog. Så det gjorde ingenting.

Sedan blev vi hämtade av den resterande 25% av Fredriks familj som inte varit med i den första biltrippen. Där blev jag skjutsad till torget och hämtade där efter min cykel, som jag lämnat utanför MultiKulti igårnatt. Jag hade nämligen åkt buss hem. Så jag cyklade hem, trött som en flamingo och hungrig som en småfisk. Väl hemma åt jag tekakor, ungefär 6. Med ost på. Gul ost. Hushållsost.

Och nu sitter jag här, utvilad, ohungrig (ordet "mätt" kan också användas här, det är mer korrekt och så, men just ohungrig passade bättre in just här) och trött. Jag lyssnar på Albert Hammond JR-skivan Yours To Keep för 46:e gången, ungefär.

Nej fyfan vad tråkig jag är som skriver sådan här skit om min dag som ingen egentligen vill läsa om. Jag hatar mig själv för att jag har så dåliga saker att berätta om. Men, ni fick i alla fall en utförlig dagsrapport, vilket jag lovade i början av inlägget.

Pussar och kramar och goda saker såsom tacopaj / Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards