Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Månen - 26 februari 2008 12:51

Ja, som rubriken lyder. Jag var hungrig igår, men åt mat, så jag blev mätt och behövde då ingen mer mat. Bra!

Igår skaffade jag även en cool sak, så om någon kanske vill hålla koll på vad jag lyssnar på kan ni checka denna sida: http://www.lastfm.se/user/Mr_Moonlander/.
Jag stör mig som in i hellskotta på att Moonlander inte kunde användas som namn, bara så att ni vet!
Här kan ni få skicka hatbrev till den som snodde mitt coola namn som jag har till allting, om ni vill:

http://www.lastfm.se/user/Moonlander

Äckliga fjant, gå och sno sofistikerade människors tillspaceade namn sådär! Brinn i helvetet, du och dina kompanjoner! Jag vill aldrig mer beskåda din fjantiga sida med dina fjantiga The Departure!
För det är det enda du lyssnar på, Moonlander! Om du läser denna blogg, hur FAN fick du för dig att sno mitt namn, din jävel? Tänker du inte på vett och etikett?
Du är säkert vegan och har satt en fläskig hamburgarstek i vrångstrupen!
Därför betér du dig omoget och snor mitt coola namn! För att jävlas, för att du är besviken för att du har en fet jäkla biff i halsen!
Men är det mitt fel, din jävel? ÄR DET DET?
Ta inte ut dina agressioner över andra, fjant-valp!

Nej, nog tjatat om en djup besvikelse på www.lastfm.se, nu ska här diskuteras blåögd kantarell. Om det finns någon sådan svamp är jag väldigt sugen på att steka den, göra stuvning av den och äta på rostat bröd.
Kantarell är megagott, blåögdhet är snyggt. Därför är det en väldigt snygg, charmig och god macka jag skulle äta i så fall.

Och en sak till som är dålig med www.lastfm.se, är att den inte lägger upp alla skivor jag lyssnar igenom. Alltså märker den inte att jag precis just nu lyssnar på min lånade Thåström-skiva. En vacker skiva, som jag lånat av Jonas. Svart och megatuff, med ett yttre fodral som ger en adrenalinkick. Mannen som blev en gris heter albumet.

Nog pratat om mina besvikelser. Jag ska äta frukost och laga helikopterroder.
Visst är jag tufft som vet hur man gör sådant? Fast nu är det som så att det inte är någon riktig helikopter jag ska laga, utan en skitleksak jag hittat djupt inuti mitt förråd.
Nej, nu ljög jag. Jag ska inte laga den, och jag har ingen sådan. Jag har nog aldrig ägt en helikopterleksak. Men det skulle vara kul att ha en!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards