Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Månen - 5 februari 2008 19:41

Mitt undermedvetna är emot mig. Den vill inte det jag vill, utan svarar för sig själv. Nu på morgonen kom min käre moder in till mig, och mitt satans undermedvetna svarade åt mig. Min moder frågade om hon skulle ställa väckarklockan på på 10, istället för 07.30, för att min hemkunskap var inställd. Mitt undermedvetna svarade: Nej.
Det var verkligen inte det jag ville, vad är det för fel på mitt undermedvetna? Jag hade antagligen pladdrat i sömnen eller uttryckt mig, vaken, utan att ha någon aning om vad jag pratade om.

För övrigt gick jag inte till skolan över huvud taget, jag är nämligen sjuk fortfarande. Så det gjorde inte så värst mycket att min andra del av min möjliga dubbelpersonlighet svarade åt mig. Det är bara hemskt att jag inte minns ett dugg av det. Kan jag verkligen ha svarat på min käre moders fråga, på det hemska sättet? Nej. Vad är det för något svar? Klart som katten att man vill ha sovmorgon, unga alterego!
Nästa gång svarar jag för mig själv. Tack!

Annars så har dagen varit fin, jag har sett den sämsta filmen som någonsin skapats. Snakes On A Plane.
Och så har jag druckit varm choklad och inte ätit. Mums!

En sak som var lite dålig med denna dag var att jag var sjuk. Och det medförde att jag missade nationella proven. Men, det gör inte så mycket. Dom går att göra någon annan dag.

Imorgon ska jag planera in att inte försöka vara sjuk. Jag vill inte vara sjuk längre. Jag vill vara frisk!



Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards