Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Månen - 28 februari 2008 17:54

Jag ska registrera mig som medlem på denna coola sida:
www.rael.org

Där håller dom på och babblar om att  dom ska bygga en ambassad åt utomjordingar och att utomjordingar är våra skapare, och att Rael HIMSELF har mött utomjordingar år 1973 i en slocknad vulkan.
Det var från det mötet Rael började starta intresset och skapade därmed en klubb, för att samla in pengar till ambassaden som måste byggas.
Jag tror ju väldigt mycket på det här, så jag ska definitivt bli medlem.

Jag tycker det är något av det stördaste som kan finnas, men vad festlig han den där Rael verkar vara. Så då vill jag bli medlem! Och vad trevligt att få gå på kalas på en annan planet, och bli omhändertagen med marsianska maränger och marsiansk vetekrans och marsianskt kaffe.
Fast jag gillar ju inte kaffe. Men, det kanske är skillnad på marsianskt kaffe.

För om vi tar emot utomjordingar i våran världs ambassad måste ju dom ta emot oss också, annars är dom otrevliga. Och otrevliga kan väl ändå inte utomjordingar vara, om det finns en hel sekt tillägnad åt dom?
Så nu ska jag bli en cool Raelian.

Eller så ska jag också hitta på en egen religion, där man tror att Dundertaggade matvraks-kattfiskar mixtrat med ett tangentbord och urinerat fritt, sedan har dom matat hundar och pangat en ruta med en fotboll. Och det var historien om hur världen kom till, för så ska min religion baseras på. Och alla människor ska skriva biblar (den ska inte heta bibeln, det är säkert copyright på det, så boken ska heta något i stil med "Fisko, das megaman!")
Och när alla människor skrivit dessa Fisko, das megaman-böcker ska dom tryckas med coolt teckensnitt och i grönt, sedan ska dom ges ut i en miljard exemplar och alla ska tillbe Över-Fisko, som är dom Dundertaggade matvraks-kattfiskarnas överherre.
Det är han som är den mäktigaste Dundertaggade matvraks-kattfisken.

Över-Fisko är en skäggig fisk som bor på longitud -14 och lattitud  169.
Någonstans på ett coolt ställe, men ingen har riktigt luskat ut vart dessa koordinater finns, så Över-Fisko bor egentligen hemligt.
Över-Fisko tillbes dagligen av alla hans "slavar", som han då kallar människorna.
Människorna ser Över-Fisko som allsmäktig för att han har dom mest guldiga silverbesticken som går att tänkas, och detta tycker människorna är döhäftigt. Dessutom är det Över-Fisko som var den som sparkade fotbollen som pangade rutan, och det var ju en liten del av hur världen skapades.

Religionen som detta kallas heter Anarhichas lupusdomen/Anarhichas lupusam. 

Ordet Anarhichas lupus är alltså ordet kattfisk på latin, detta hjälpte mig min käre vän Wikipedia att få fram.
Däremot kollade jag på Wikipedia om inte ordet "Dundertaggade matvraks-kattfiskar fanns", men det fanns inte. Så något latinsk namn på det fick jag inte.

Snart, om jag får in pengar ska jag börja bygga små fisk-stugor, för att välkomna Över-Fisko när han kommer på besök, han ska nämligen på charter just hit snart! Så skänk bara ungefär 5000 kronor, så "lovar" jag att bygga små söta fisk-stugor för att välkomna Över-Fisko!

Tillbe nu eran käre härskare/gud, han bör tillbes. Och tillbes på absolut bästa sätt, gör ni om ni skänker mig några riksdaler till fisk-stugor.
Meddela mig på religionens hemsida http://moonlander.bloggagratis.se, innan ni skänker pengarna som krävs. Jag tar gärna emot alla möjliga donationer till Dom dundertaggade matvraks-kattfiskarna. Och jag lovar att inte använda pengarna till personlig bruk.
Deal?

/Profeten Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards