Alla inlägg den 25 april 2008

Av Månen - 25 april 2008 20:10

Jag tycker man kan gräva ned våran planet Jorden (Tellus, som den också kallas).
Typ i Sahara. Där skulle ingen leta efter en planet. Dom skulle leta i Nordkorea, Island, USA (för att det är en stormakt. Ungefär den enda) och Kina, för där får man lunginflammation.

Usch, vad jag hatar Kina. Fast det var inte Kinas fel. Det var mitt immunförsvars fel.
Men jag hatar Kina så in i graven. Jag vill förstöra Kina med vattenballonger fyllda med frätande syra och lava.
Då ska kineserna få så dom tiger, så att dom inte ger oskyldiga pojkar lunginflammation.
Jävla Kina!
Jag åkte ju för fasen bara dit, helt harmlöst och fotograferade en sak på flygplatsen, vilket mamma sa att jag inte fick.
Var det därför jag fick ligga i sängen på hotellrummet och ligga och spy konstant i 6 dagar?
Nej då. Jag var ju inte bara på hotellrummet. Jag var även på sjukhus, så jag ljög lite.
Pennicilin-tabletterna jag fick var för övrigt stora som älgöron. Jättestora. Så stora att man fick problem med att andas.
Fast det fick man ju ändå, av den nedrans hostan jag hade.

Sedan fick jag eksem av pennicilinet. Dundersemester, kommer jag ihåg Kina som.
Jag hatar Kina!

Mao Tsedong är ett rötägg. Han borde få sin hjärna förstörd tre gånger om.
Tur att han är död.
Jag har en tröja på Mao. Där är han snygg och ståtlig. Jag köpte tröjan i Kina, men då hade jag ingen aning om att Mao var megakommunist och borde slaktas.

Eller kanske ogillar jag bara Mao, för att jag hatar Kina?
Ja, så är det. Mao får minsann göra vad han vill i Kina. Såpass mycket man är kapabel att göra i en grav, alltså.
Samt så mycket man är kapabel till att göra när man är död.

Mao är i alla fall ingen hjälte, det kan hela världen få enas om.
Världen, ja. Det var ju det detta inlägget handlade om från början. Men sedan blev det tydligen Kina det började handla om.
Jävla Kina! Dom ska alltid roffa åt sig uppmärksamhet och textutrymme.
Jag borde inte skrivit så mycket om Kina, dom förtjänar inte det.
Det enda dom är bra på är att göra plånböcker av falskskinn och ge pojkar lunginflammation.

Ska jag prata om snälla saker?
Ja, visst. Jag tror jag minns att Jonas har en söt katt. Grattis!

Dagens visdomsord: Utvidga pupillerna, sök jobb som fritidsfröken och släpp lös pedofilen inom dig!

/Månen.




Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards