Alla inlägg den 11 april 2008

Av Månen - 11 april 2008 17:22

Dödsstraff är inte ett sätt att straffa någon. Dödsstraff är egentligen bara bekvämt. Däremot, tortyr och att tvinga någon annan deklarera, det är sätt att straffa folk.
Jag förstår inte hur folk kan vara emot dödsstraff, faktist. Jag har aldrig insett det negativa i att dö.

Okej, omgivningen, den tar det väl ganska sorgligt, men skit i vad alla andra tänker nu. Tänk individuellt.
Tänk som så, att du faktist inte behövs. Du gör ingen nytta alls. Du är en meningslös människa bland flera miljarder andra.
Människor behövs inte. Det enda livet går ut på är att dö fräsigt, för att dö är coolt! Det ger en respekt, och någon annan anordnar kalas åt en!

Jag tror jag ska ta livet av mig. För att få den respekt jag vill ha! Det är säkert festligare än Skara sommarland!

För övrigt har jag fått spasmer-ryck i nacken. Häftiga spasmer-ryck. Jag tror jag får det för att jag tänker på ruskigheter, som till exempel barnen i H2. Särskolan på min skola alltså. Då får jag rysningar i nacken och gör ett ryck.  Jag ser ut som en häst som har en fluga i näsan, tror jag.
Ytterligare en anledning att dö!
Ett läskigt barn förstörde min matlust när jag åt Carte D'or på COOP forum idag (det var smakprov, jag hade inte med mig sked och käkade direkt ur frysdisken).
Han skakade fram och tillbaka, dräglandes i en fart av några kilometer i timmen kom han allt närmare och närmare.
Oförskämt! Jag åt glass! Ta hänsyn!

Det var egentligen assistenten som var hänsynslös. Hon körde honom allt närmare och närmare mig. Kan dom åtminstonde inte torka bort äckelpäckel som drägel, när dom visar upp "barnen" offentligt?

Oj. Vad jag tycker illa om saker. Men jag är säkert lika rädd för sådana barn som vad riktigt mörkrädda är för mörker. Det är sant! Jag är rädd som satan! Jag har förstått hur myter om monster har kunnat uppstå.

Hata mig! Anklaga mig som rasist! Jag kan ändå ta livet av mig och slippa allting!
Eller så kan du ju alltid döda mig själv? Oj, vad jag skakar! Höhö, langa hit pistolen bara så fixar jag det själv! Då slipper du skuldkänslorna efteråt. Här hade det passat bra med en smiley som blinkar med ena ögat. Men det har jag inte!
Döda mig! Oj, vad du straffar mig!

Det är inte ens fegt, det är bara rätt! Mer människor borde inte ha någon glädje över att leva!
Gör som jag, inse att livet är totalt meningslöst!

Dagens visdomsord: Män som inser allvaret i politik har ingen större uppfattning om hur man brer en macka oseriöst.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards