Alla inlägg den 4 april 2008

Av Månen - 4 april 2008 18:28

Kommer jag existera längre?
Detta är ingen världens undergång-fråga, utan det handlar om att jag håller på att ladda ned ett MMORPG-spel, och om spelet har sin gälla gång kommer jag om möjligen gå åt.
Frågan är om jag existerar utanför datorskärmen, då jag kanske, kanske fastnar i trans och inte kan flytta pupillerna 47 timmar efter, då jag blir medvetslös i tio timmar, för att sedan vakna upp, fortsätta spela i 95 timmar, därefter bli medvetslös och jag kommer vara huvudpersonen i en ond cirkel.
Jag kommer pressa tidsgränserna mer och mer, till slut dör jag av sömnlöshet.

Känslan av att ha dött av sömnlöshet, det är minsann något man kan skryta med!

Men, som sagt var. Jag blir en MMORPG-nörd. Det är ju både negativt och positivt, då jag faktist kommer få någonting att göra.
Negativt för att jag antagligen kommer gå åt på kuppen. Men visst, det är ju faktist häftigt!
Och så kommer mina barnbarn få ärva pengar!

Något som kommer existera för mig i är i alla fall MapleStory. Det är vad MMORPG-spelet heter.

Förresten, här sitter jag och vibrerar! Ljudvågorna i mitt rum gör så att rummet skakar, och därmed jag med. Det är häftigt.
Det är låten Lethal Enforcer som dånar och skakar sönder rummet, just för tillfället.
Bandet som spelarl låten är We Are Scientists. Dom är inga slagskämpar.
Det är inte jag heller.
Jag ropar inte: Håll käften, din mongolida utvecklingsstörda dinosaurie, du förtjänar att grillas i kokande fisklevertran, ditt kattskrälle!, för att mucka gräl med folk.
Jag säger så endast i nödsitutioner, då jag blivit kritiserad. Så att alla vet!

Skjut skallen av dig, din megafjant, kan jag dock uttrycka mig med när jag är småsur på världen.
Så det kan du förvänta dig att höra av mig!
Men jag menar det inte! Inte jättemycket i alla fall, det är bara vissa tillfällen då jag menar det lite grann.
Så ni som hör det behöver bara skjuta skallen av er pyttelite.

Förresten, jag hatar tuggumi över allt annat i hela världen. Så om du retar mig med ett sådant så skjuter jag personligen skallen av dig.
Jag hatar sånt där äckligt, vidrigt, illaluktande kemikaliepåfund med äcklig konsistens. Det är inte underligt att massvis av människor dör varje dag, då det där äckelpäcklet existerar.
Och sätts under bordskanter och skit.
Jag tror detta är första gången jag nämner det ordet i min blogg, och detta blir nog sista också.
Jag vägrar använda mig av så äckliga ord!

Dagens visdomsord: Lura bara dina fiender och dina vänner ibland, när dom behöver luras. Du kan även lura främlingar, djur och mässlingsjuka.

/Månen.



Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards