Alla inlägg den 15 april 2008

Av Månen - 15 april 2008 23:21

Jag har länge funderat på detta. Väldigt länge. Helt ofattbart länge.
Det har korsat mina tankebanor lite var som helst. Ibland tänker jag på det när jag ska sova, och då får jag sömnproblem så det ryker om det.
Som tur är har jag ingen brandvarnare i mitt rum, för då skulle jag väcka hela familjen med falskalarm (här var det ett extremt roligt skämt, så jag skulle uppskatta om du skrattade).
Ja ja, sömnproblem hit och skämt dit, nu var det tanken som upptar min tankeförmåga något så enormt jag skulle syfta in mig på.

Kan Grand Danoas para sig med Chihuahuas? Och hur ser deras barn ut då?
Det är den tanken som stör mina sömnvanor något så in i norden. Jag somnar ofta inte fören vid 03.00, ungefär. För jag försöker tänka fram en sådan hund, hur den ser ut och så.

Dessutom måste det bli fel vid födseln också. Tänk er själva en Grand Danoa (om ni nu vet vad det är, men ta det lugnt, jag förklarar senare) föder en liten chihuahua-blandning. Vad mycket ungen måste falla, innan den når marken. Då kanske den bryter ben, och får sitta i rullstol. Då blir den ännu mer underlig än den hund jag får fram i min skalle. En underligt liten hund med skitstort huvud och hängiga öron, så är det jag föreställer mig den.
Om den dessutom sitter i rullstol blir den nog antagligen mobbad när den börjar mellanstadiet.

Men nu finns det även ett annat problem som kan inträffa. Om det skulle vara så att chihuahuan är honan, då blir det lite problematiskt om valpen den föder är fyra gånger större än vad själva hunden är.
Aj, säger jag bara. Då spricker nog hela hundskrället, så kanske det är mamman som blir mobbad för sitt konstiga utseende, och inte valpen.
Tur, för i vuxenvärlden existerar inte mobbning, hur ful man än är.

Jaja, allt som har med blandrasen chihuahua och Grand Danoa är helmysko. Om jag fick ett svar på detta problemväckande lilla missfoster, om det nu finns såna här hund-grej-missfoster, så ge mig det svaret.
Jag vill inte fortsätta vara sömnlös.

En annan sak som gör mig sömnlös är att folk kan tycka Lilla Al Fadji är roligt. Jag hatar den lesbande lilla invandraren, som skapar komik på så låg nivå att man hellre käkar grus och ost i fem år, än beskådar den lilla fjantiga turkens nuna och hans helfestliga skämt om "Nurrland".
Samt hans helt groteskt dåliga uppförande och hans dåliga anpassningsförmåga. Det är så att man blir Sverigedemokrat när man tänker på hur råkasst det programmet är.
Ut med amatörkomikern, lämna tittartid åt Anders och Måns.
Anders och Måns, som jag förresten gjort en tipspromenad om, tillsammans med min käre vän Tranan (även kallad Flippan).

12 frågor, bara om Anders och Måns. Det är trevliga saker, det.

För övrigt, om någon undrar vad jag gjort idag har jag sponsrat porrbranchen med min sexiga överkropp.
Det gick bra. Men jag fick jordgubbsvin i håret. Vinet var utan alkohol, för dom som vill veta.

I alla fall är det det snuskigaste jag gjort, och jag tänker aldrig göra om det. Jag visade min överkropp framför en kamera, för att dom ska göra en reklamkampanj mot att man inte ska langa sprit till ungdomar.
Undrar bara vad sjutton min översexiga överkropp har med anti-lagning att göra.
Dom kanske bara ville ha mysiga foton att hänga på väggen, och därför valde dom just mig?
Hoppas bara jag inte finner mitt ansikte på någon äcklig porrsida nu, typ Bilddagboken. Det vore ju allt för tragiskt. Då var det inte värt att snurra en tröja över huvudet och göra råheta moves på ett bord, samtidigt som jag dansade i takt med "Barbiegirl".

För att summera porrbilderna: Jag har låtsas att jag varit full, gjort bort mig, blottat mina pojkbröstvårtor (jag är alltså en pojke, för dom som inte förstått det. Så att ni inte tror jag går och slänger runt med mina flick-bröstvårtor framför kamera) och tvingats dricka ej alkoholhaltigt jordgubbsvin.
Och tvingats umgås med en pojke som inte har snygg frisyr. Simon, heter han.

Allt för att skapa bra arrangerade bilder. Lägg märke till arrangerade! Av en riktig fotograg, utan licens.
Jag har alltså inte gjort det med flit, och inte gratis heller. Jag fick en pizza för besväret.

Dagens visdomsord: Att värma fryst kyckling i brödrost är som att slänga finporslin i verandan.
Kycklingen blir skitkall i mitten och får svarta sträck på sig. Äckligt!

/Månen.

PS: En Grand Danoa är världens största hundras, en chihuahua är den minsta.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards