Alla inlägg den 30 september 2008

Av Månen - 30 september 2008 22:20

Jag har någonting jag måste erkänna. Idag gjorde jag ett fruktansvärt brott, som bara måste erkännas. Jag åkte buss - utan att betala för mig! Självklart är jag ledsen. Så ledsen att jag känner för att tipsa lite fjortisar om den här sidan: www.sjalvmord.com. Så jag tror att jag ska göra det nu.

Det är bättre om fjortisar besöker den sidan, än snyggast.se. På den sidan skämmer dom bara ut hela sin släkt, men på sjalvmord.com fixar dom lite nytta. Dom rensar bort sig själva, så att världen slipper släpa på den största samhällsodågan. Är det inte härligt att www.sjalvmord.com existerar? Det gör att maten räcker till människor som förtjänar den mer!

Då har man alltså minskat svälten här på jorden, genom detta inlägg. Jag är ett helgon!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards