Alla inlägg den 9 september 2008

Av Månen - 9 september 2008 21:08

Med nystartat band flyter livet på, så att säga. Hört talas om namnet NetNova?
Nej, tänkte väl det. Men det är i alla fall ett gammalt företag som en gång i tiden gick i konkurs.
Numera är det pojkduon som bär det namnet. Och vi bär det med stolthet!

Pojkduon består av mig, på trummor, samt Filip som sångare och på keyboard.
Vi skämtar hejvilt med publiken, så nästa gång vi har spelning vill ni antagligen se oss.
Vi rockar!

Det var galet på repningen. Allt gick så jävla bra! Vi kommer nog bli störst i världen, väldigt, väldigt snart!
Hoppas åtminstonde på det! Nu har jag i alla fall slitit ut stämbandens årsförbrukning på en knapp timme.
Ändå är jag varken körsångare eller förstasångare. Jag var bara i sådan extas att jag skrek efter varje låt vi spelade.

Till publiken, alltså. Som inte fanns där. Det var bara jag, ett trumset, en keyboard och Filip.
Men, det är en viktig grej att kunna skrika till publiken. Bra att träna, tills nästa gång, då det antagligen finns det.

För du kommer väl?

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards