Alla inlägg den 23 september 2008

Av Månen - 23 september 2008 22:38

Det här är det mest kreativa jag någonsin gjort på grundskolan, så passa er jävligt noga för att säga något negativt om det!

Jag skådespelar i bildspelet, och det är ypperligt spännande. För er ihärdiga läsare kan jag ju påpeka att jag redan lagt upp denna video, men den fick ingen vidare respons. Faktist ingen som kommenterat den över huvud taget.

Av Månen - 23 september 2008 21:37

Mina glada månfingrar skriver duktigt ord varje dag, och det känns som om dom ibland blir överhettade. Då doppar jag dom i smält isglass och kör på, så hårt det går.
Ett inlägg ska alltid bli skrivit, om man väl börjat. Det är mitt motto.

Om längden på inlägget är kortare än vad mänskliga ögon står ut med, då slår jag mig själv med en påse ostbågar och börjar om. Det är hårt, detta med blogg-skriveriet. Så då undrar man: Vad fan utsätter jag mig för denna helvetiska tortyr för?
Har jag blivit överkörd av en släpvagn med kameler? Har jag utsatts för nyputsade porslinsögon? Hatar jag hip hop-kulturen och 50 cent?

Allt det där stämmer, faktist. Det är så man blir en ihärdig bloggare.

Ner med hip hop, död åt Tengil och bränn ner Deje. Om allt detta åtgärdas, då blir jag glad. Om inte, blir jag ledsen.

/Månen.

PS: Ska jag avslöja mitt lösenord till den här bloggen? Okej. Det är ett vattenlevande djur, med en avslutande bokstav i slutet som inte har med själva djuret att göra. Bara att lista ut!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards