Alla inlägg den 8 september 2008

Av Månen - 8 september 2008 11:15

Mitt första intryck av Kellog's K-special Black & Blue Berries var: Oj, här var det väldans mycket bär!

Mitt andra intryck av Kellog's K-special Black & Blue Berries var att dom är dåliga på att beblanda bären med flingorna.

Mitt tredje intryck av Kellog's K-special Black & Blue Berries var att jag kom fram till att svarta och blåa bär antagligen flyter på flingor..

Jag har nämligen dragit slutsatsen: På första portionen Kellog's K-special Black & Blue Berries fick jag bara bär, och ungefär två flingor.

På andra portionen Kellog's K-special Black & Blue Berries fick jag ungefär två torkade blåbär.

På den tredje portionen Kellog's K-special Black & Blue Berries fick jag ingenting annat än flingor..

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards