Alla inlägg den 25 september 2008

Av Månen - 25 september 2008 23:41

Efter en nattlig cykeltur iförd reflexväst och för liten cykelhjälm, så har mörkerseendet gått upp i level. Känns som att jag nu har titeln "kalasbra mästare", istället för den titeln jag hade förut "totalt blind i mörker". Är det inte bra, så säg?

Jag har stigit minst sju levlar, på bara en halvtimmas cyklande i stora mörka skogen, tillsammans med min combrad Cranekiller. Jag känner mig som den kalasbra mästaren jag förtjänar att vara, eftersom jag nu med nöd och näppe klarar mig ur svåra situationer som att bli nedslagen från cykeln av en mörkerseende ninjarobot.

Jag måste nog höja mina levels aningen mer, för att kunna totaldöda min kära robotfiende. Få titeln "Övermäktig presidentkandidat i mörkerseende", vilket det krävs 10 levlar till för att uppnå. Först då är jag redo att slakta plåtmonster i mörka, djupa Stodeneskogen. Snart är jag där, det krävs bara 40 nätters cykelturer och en självlysande fuskkarta.

Såklart skämtade jag om den självlysande fuskkartan, för om jag använde den skulle jag behöva slänga mig själv i städskrubben och moppa mig med avfallsvatten i näsborrarna. För så går det, när man fuskar!

Mörkerseende lär man sig bara genom hård träning, och dör man i skogen hittas man inte fören dagen efter. Det är många timmar man tvingas ligga död, det! Vad sjutton ska man sysselsätta sig med, under dom timmarna?

/Moonlander, Mr. Moonlander, Månen, NikMoon, Niklas, Nickepicke, Månlandar'n, Månlandaren, Moonlanda', Nik, Molander, Moon, Superpojken som är stark och snygg, Månläsk, Månbas Alfa, Månstråle, Månkrater, Månsnubben, Månpôjkvaskern, Månkaffe, Månrulltårta, Lander.

Som sagt var, kärt barn har många namn.

Av Månen - 25 september 2008 16:13

Som ni ser har jag gjort något drastiskt dagen till ära. Jag har, efter ungefär ett år med samma utseende, faktist bytt utseende. Till ett fisknylle, för att beskriva det snäppet mer profesionellt..
Varför? Jo, därför att jag är aningen trött på mitt gamla hemgjorda bildkollage, på bilder som beskriver min personlighet.

Den var ungefär som att få kaffe, när man beställt pinjenötter. Eller, nja, inte riktigt. Men det var i alla fall så att jag var sugen på att ha ett fisknylle som design till min blogg.
Det kändes mer manligt, på något vis. Om ni vill klaga kan ni ju alltid klaga, men för att göra det så krävs det att du kommenterar det här inlägget.

Lite för svårt för dig, antar jag? Då behöver du faktist inte kommentera att designen är dålig. Du kan säga: Oj, vad fint ansikte den där fisken har.
Nu är jag glad i alla fall, med den fiskigaste design denna blogg någonsin haft.

Tack och hej, fransk hund. Satan, det där rimmade inte. Hejdå, smörplatå.
Det rimmade i alla fall.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards