Alla inlägg den 24 september 2008

Av Månen - 24 september 2008 21:53

Den första bilden ni såg tycker jag är otroligt komisk. Den andra bilden sammanfattar allt annat jag tycker är komiskt.
En tredje bild skulle behöva beskriva lite mer jag tycker är roligt, men jag hittar ingen bild på tonåringar som drunknar i tapetklister, tyvärr.

Den första bilden är bara underbart komisk, för att min kompanjon Jonas lyckas se så ledsen ut, på ett så extremt fräsigt vis att man inte kan göra annat än att asgarva.
Han är inte ens ledsen. Han är bara fantastiskt rolig. Den bilden får mig att längta hem.

Den andra föreställer mina idoler - Anders och Måns, Sallad Fingers (David Firth) och bandet Steklovata, snyggt sammansvetsat till en enda bild. Jag har faktiskt redigerat ihop den själv i Paint.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards