Alla inlägg den 5 september 2008

Av Månen - 5 september 2008 18:50

Här sitter jag och kollar på hur andra människor blir friska, på grund av att man odlar mänskliga organ i djur.
Så är man sjuk. Då är det nästan så att man bara vill gå och knycka en sån där fårlever, för att bli lite frisk.
Undrar bara om det räddar mig från höstförkylningen?

Dagen har varit dyster, eftersom jag är så satans dålig på att skaffa vänner. Jag är ju en torris, helt humorlös. Det är i alla fall vad jag anses vara i min nya klass.
Jag har ju ingen humor, bara för att jag inte skrattar åt klassens skojfriska människor. Dom som är jättetråkiga alltså..

Därför fryser jag ut dom.. Det känns säkrast så. Då slipper man låtsasskratta hela tiden..
Jag har suttit tyst hela dagen och med sorgsna ögon kollat på klockan.
Trevligt!

Jag fick i alla fall reda på att The Strokes ska börja spela igen, 2009. Det är minsann inte långt kvar till nyår!
2009 placeras då antagligen som 15 på min lyckliga år-lista. På sextonde plats, alltså ett sextonde år jag inte upplevt än, där hamnar i alla fall detta år..
Detta år har varit dystert, eftersom jag tvingats lämna mina sex kompanjoner, som tyvärr verkar vara dom enda människorna i hela världen (bortsett från Anders och Måns) som har humor..

Jag är mycket depressiv idag. Strokes var i alla fall en glad nyhet.. Fiskigt värre!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards