Alla inlägg den 10 september 2008

Av Månen - 10 september 2008 21:58

Med tanke på att det skulle vara jordens undergång idag, så bränner jag alla mina sidenkalsonger.
Jag, en grabb som inte ens fått ordentlig skäggväxt, ska få uppleva det bara ett fåtal människor får uppleva. Världens undergång!

Fast... är jag inte lite sent ute? Var det inte någon gång i morse det skulle ske?
Om det var så, så håller jag på och bränner mina kalsonger i onödan. Fasen! Jag märkte att sidenkalsonger är plast, i alla fall.
Dom smälte liksom, och det luktar sopförbränning i mitt rum nu. Jag som alltid trott att det var lyxtyget siden jag hade som material i mina fillingar!

Fillingar jag för övrigt använde i femman och sexan. Men, jag har bevarat dom, för någon gång kommer dom komma till nytta. Jag kommer bland annat att ha minnen att visa upp för mina barnbarn senare i livet.
Och vem vet, jag kanske kan bygga barkbåtssegel av dom? Jag har nämligen anmält mig till världens största barkbåtsrace.

The international boat-by-tree-race. I Australien! Där fuskar dom, och gör barkbåtar av Eucalyptus-träd. Dom är mycket smidigare att bygga barkbåtar av, för Eucalyptusträd har speciella celler som tillverkar ämnet Mutstotogen.
Det ämnet verkar bara i kontakt med vatten. Men väl i vattnet så gör det så att trät får en högre fart än vanligt.

Vilket jag anser vara fusk. Men, eftersom australienare alltid varit dom som dominerat på barkbåtsrace, är det australienare som alltid bestämmer reglerna.
Till exempel att Eucalyptos-barkbåtar är tillåtna, och att man får göra kallsongryck på alla som är svenskar.
Konstigt, egentligen. Det är alltid jag som får kallsongryck när jag är på barkbåtstävlingar.

Varför får inte Robert, Klas och Lovisa kallsongryck? Dom är också svenskar! Men det står nog något speciellt om mig i australienarnas regelbok.
Att jag är utvecklingsstörd eller dylikt, och därmed ska jag kallsongryckas för fulla muggar!

Jag har alltid ogillat australienare!

/Månen.

PS: Världens undergång var inte så hemsk som jag förväntat mig. Jag märkte den knappt. Skönt att det är över i alla fall. Synd bara att jorden inte existerar längre.
Det enda jag känner är att jag har lite protonstrålning i skallen. Men det är inte så farligt, faktist. Något man kan leva med.

Av Månen - 10 september 2008 19:46

Ibland tänker man såhär: Vad satan var det där?

Jag gjorde det nu.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards