Alla inlägg den 7 september 2008

Av Månen - 7 september 2008 21:51

Jag har en fråga, så ni som är intelligenta får fanimej besvara. Blir man skäggig av att att vara i koma?

Alltså, om jag olyckligtvis skulle hamna i koma, efter att jag till exempel ramlat av en stor sko och ramlat på huvudet, skulle det då finnas personal som rakar mig?
Eller låter dom mig bli jätteskäggig?

Och borstar någon tänderna på mig? Om jag till exempel ska på kalas någonstans, trots att jag ligger i koma, då vill jag ju gärna ha bra andedräkt och vara snyggt rakad.
Självklart vill man ha en snygg frisyr också..

Men finns det personal som gör sånt, om man skulle vara kalassugen? Det vore ju liksom lite läskigt att vakna upp efter tio år, och så kan man inte se sina barnbarn, för att man har en kallufs som växt ihop med skägget.
Det vore ju ledsamt om man hade en hårvägg som skymmer sikten för världen..

Fast, om man är sugen på att odla något snyggt skägg vore det ju bra om man inte blev rakad.
Jag tror att jag vill ha ett fräsigt skägg, som det inte är några större besvär med att skaffa. Det är ju ganska bra att man slipper moppe-musch-stadiet..

Om jag råkat asfaltera in mig själv i en väg, går det då att fixa intyg på att man vill vara orakad på sjukhuset, om det nu vore så att någon rakar mig där, automatiskt?
Om det är så, då ska jag skaffa ett. Jag vill ju ha skepparkrans!

/Månen

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards