Alla inlägg den 28 september 2008

Av Månen - 28 september 2008 16:46

Jag har en sån dag där man inte gör någonting på, så jag beslutade mig för lite TV. Vad fanns för intressant där? Först Fab 5, ett otroligt humorspäckat program! Det var dundersuccé, jag skrattade mig igenom den allt för korta programtiden.

Sedan tog det slut. Då började jag fundera på vad jag skulle kolla på härnäst. Oj oj, Orup och Lena Philipssons turné på ettan! Orup är precis vad jag behöver. Lena Philipsson med sin underbara humor, vad är egentligen bättre än en attraktiv 60-åring? Skämten i den där turnén håller hög klass. Verkligen inte förutsägbart.

Ironi, för dom som inte förstod. Skämten går att förutsäga lika bra som juice. Humor och musik. Kan det bli bättre?

Orup har i alla fall ett speciellt utseende, men riktigt vad han ser ut som kan jag inte slå fast. Något är det han liknar. Hans ansikte ser ostigt ut på något vis. Han ser lite platt ut, och har apögon. I sin trånga läderjacka är han läckrast i Östersjön!

/Månen..

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards