Alla inlägg den 29 november 2007

Av Månen - 29 november 2007 16:26

Jag har varit hos tandläkaren idag. Dessa barnhatande, barbariska, hatiska människor. Men, det ligger i tandläkarnaturen, att vara elak.

Dom tog två tänder, dom jävlarna. TVÅ! Vad ska jag nu tugga min mat med?
Efter "operationen" så fylldes min mun med blod. Och så hade jag tappat talförmågan helt, jag lät ungefär som en efterbliven myskoxe. Och alla vet ju att myskoxar inte har talförmåga över huvud taget. Vad är ens en myskoxe?

Sedan så lurade jag en liten pojke att jag brukar ha stänkskärm på mina skor, också. Oj, så lurad han blev.
Jag lurade honom självklart innan min talförmåga hade försvunnit.

Jag har nämligen spelat badminton hela dagen. Det var på detta badminton-kommun-mästerskap jag lurade den stackars pojken.
Jag, med mina badmintonförmågor, tog självklart hem en sistaplats, för övrigt.

Nej, vad enformigt att skriva om min dag. Den är ändå helt ointessant. Tankar och funderingar är mycket bättre att skriva om. Därför ska jag göra det. 

Tyvärr har jag inga tankar, just nu. Inga kloka, varken samhällspåverkande tankar eller allmäna funderingar. Så, dagens blogg håller inte direkt samma klass som övriga bloggar.

Jag tror att tandläkarna sövde mig, och opererade bort min kloka och fantasifulla del av hjärnan. Det är nog därför denna blogg blev helt jättetråkig. SATANS TANDLÄKARE!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards