Alla inlägg den 5 november 2007

Av Månen - 5 november 2007 23:21

Ni som känner min bror. Kan ni beskriva honom med tre ord?

Ni får för fasen tänka ut orden själva. Annars blir det bara så att jag kommer sitta och diskriminera honom.

Jaja, för att komma till saken. Har ni någon gång lagt märke till att min bror inte kan några sociala regler över huvud taget!

Gällande att han avbryter folk:
Min bror+konversation går inte ihop. När någon pratar, då är han direkt där och avbryter, för att lägga in en helt onödig kommentar. 

Gällande ekonomi: Min bror får strikt tillsägelse om att han inte ska börja sälja sina "aktier" det första han gör när han träffar folk (Han anordnar en festival, där man kan investera en summa pengar och antagligen går det åt helvete och du förlorar allting du investerat, vilket är troligast att du kommer att göra, eller så går du med vinst och kanske tjänar en liten summa)


 Jag kan ge er tre exempel där det första han gör är att ta fram sina "aktiepapper" och be någon skänka pengar.

Min pappas kusin, som vi inte ser så ofta.
Det första min bror gör är att att fram sina papper och be dem skänka en summa. Jahaja brorsan, där dabbade du dig! Det första man gör när man träffar en person man inte träffat på länge är INTE att be dem skänka pengar! Jubelidiot.

Samma sak inträffade då med min morbror och min morbrors fru, samt min morbrors fru's bror.

Angåenge min brors "coolhetsgrad".
Min bror är ju en riktig cooling. Det vet ju alla. Han använder ord som "Chilla", "Palla", "CP-bög" och många mer helt oförståeliga ord. Hans skämt är dessutom sexistiska och ibland nedsättande. Oftast av den torrare sortens skämt. Brorsan försöker allt vara en riktig cooling, och det ser vi ju att han lyckats med i en extrem grad!


Lycka till i livet, brorsan!

Av Månen - 5 november 2007 22:45

När man sitter på en stol och drömmer sig bort.  Vad kan hända? Man börjar tänka, sådär knivskarpt så att man själv inte kan tro att man kan tänka så knivskarpt. Tankarna bara cirkulerar i huvudet, likt en person som bara springer omkring i cirklar.

Tyvärr är detta inte ett sådant ögonblick som jag lyckats få en bra tanke. Därför blir det ingen blogg heller. Tankarna kanske kommer senare idag. Månens fantasi har börjat sina.

Tråkigt för er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards