Alla inlägg den 12 november 2007

Av Månen - 12 november 2007 18:28

Jo, i Göteborg så träffade ju Månen en ypperligt trevlig jänta. Hon hade lagt upp min blogg på hennes blogg. Hon heter Marina för övrigt.

Så, nu ska jag på något vis kompensera detta. Genom att härmas.
http://cha0tic.blogg.se
http://2hp.bilddagboken.se/

Hon har massor av bilder på mig, så om ni nu är intresserade så skulle ni kunna dra ögonen genom hennes blogg.

Och om ni vill få ytterligare beskrivningar av kursen i Göteborg (Läs blogg: Favorittant nummer 2), så är det bra för er att besöka Marinas blogg. Den är bra på alla sätt och vis.

Av Månen - 12 november 2007 17:55

Snön ligger tät på backen. Det är ungefär 50% snö, 40% gräs och 10 % jord som syns på marken.

Perfekt pulkaväder, det är det första man tänker. Så jag och Flippan bestämmer oss för pulkaåkning, ut mot den väl traffikerade vägen jag redan nämnt en annan gång. Vi har bestämt oss, så vi går till min granne, Sandra. Vi plingar på och hon blir en aning förvånad över den kinesiska armémössan jag bär på huvudet. Sedan så letar hon igenom sitt garage, men ledsamt nog så hittar hon ingen snowracer, som det då så fint heter på svenska.

Med tårar i ögonen lämnar vi då grannens hus. Vi som kände så för pulkaåkning! Vi cyklar hem till Flippan och spelar Bolibompaspelet istället (Det är till att rekomendera må jag säga!). www.svt.se/bolibompa, väl inne på sidan trycker du
på "Drakens Värld" spela. Jag kan dock varna dig för att draken pratar som en psykolog och att han är extremt fjantig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards