Alla inlägg den 26 november 2007

Av Månen - 26 november 2007 14:40

Jag hade tänkt skriva en liten blogg om alla lettiska författare, men kom på att jag inte har någon speciell erfarenhet av det. Så därför blir det någonting annat.

Kanske min pipande skärm. Jo, det är såhär. Skärmen till min dator piper, och om man slår till den hårt slutar den pipa för några sekunder, kanske till och med en minut. Efter det börjar den pipa igen.
Detta kan orsaka krämpor i armen, och ett dåligt samvete på grund av att jag slår till skärmen ett 20-tal gånger per dag.

Alla har det inte så lätt här i livet, speciellt inte en pôjkvasker vars skärm piper. Tänk på det, någon gång. Ni med era bortskämda pipfria skärmar!

Nej, det blev då alldeles för kort för att vara ett inlägg. Jag får ta och skriva om något mer.
Låt mig tänka..

Fortsättning följer..

Snart..

Idé!
Kopior. Torstein är Anton's minikopia. Ändå är dom inte släkt, mystiskt värre.

Så, det får räcka. Jag får se om jag någon gång i framtiden får för mig att skriva vettigare bloggar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards