Alla inlägg den 15 november 2007

Av Månen - 15 november 2007 15:35

Jo, det är så här. Jag är lite trött på att det aldrig händer någonting alls. Någon gång.

Det startade med frukost. Jag tänkte: Nejmen, här har jag ju suttit och ätit samma jäklarns frukost i flera år. Jag börjar tröttna på detta. Sedan började jag fundera ut mer saker som jag har tröttnat på.

Bland annat ungefär allt.

Jag vaknar upp, går till skolan, kommer hem från skola, skriver blogg.
Varför kan det inte hända saker? Allting är så förbenat tråkigt! Jag vill bli vara med om någonting för fasen! Naturkatastrof, bombhot, älgattack, ja vad fasen än som helst. Det händer aldrig någonting i Sverige..


Därför ska jag då fly från detta tråkighetens ställe och på något vänster söka lycka någonstans kanske i Novosibirsk (Ryssland). Jag ska färdas på en långtradares släp och trotsa alla faror som går att trotsa.  

Jag ser ju döden som en lustighet, det har jag redan berättat. Då händer det ju i alla fall något!

Det jag ska göra är alltså att rymma för att aldrig komma tillbaka. Detta är alltså någonting jag ska göra någon gång i framtiden. Om jag fortfarande är less på det stället jag i framtiden bor på..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards