Alla inlägg den 23 november 2007

Av Månen - 23 november 2007 20:07

Vilken otroligt skön dag. Om man hade lika mycket tid att göra sig i ordning på morgnar man skulle till skolan, vad underbar världen skulle vara då!

Jag vaknade ungefär 14.00 idag. Sen låg jag endast i sängen och lyssnade igenom The Strokes - First Impressions Of Earth-skivan, sedan Mando Diao - Never Seen The Light Of Day-skivan och sedan massor av mer musik fram tills 16.00 ungefär. Då åt jag frukost, sedan duschade jag och borstade tänderna. Tänk er själva att kunna bestämma exakt hur mycket tid man vill för att gå upp på morgonen, en skoldag. Helt underbart, att bara slappa i sängen på morgnar.

"Öppet hus" i skolan, det ska jag införa när jag blir politiker och stadsminister. Då får man gå till skolan när man vill, men ändå lära sig samma saker. Lektionerna man har minskar nämligen inte. Skolan ska nämligen ha öppet dygnet runt. Då får man bestämma när man än vill gå upp till skolan!

Politikerkarriär, är det något att satsa på? Ja, självklart. Månen ska bli en högt värderad politiker, som får bestämma en förjäkla massa saker. Vad festligt Sverige skulle bli! Demokratin ska avskaffas, då finns det ingen som kan motsäga mig! Då ska det bli en totalfestlig diktatur, och alla (utom dom som skulle tycka illa om hur jag förbättrade Sverige) skulle bli glada!

Självmord, ett samhällskritiskt brott. Självmord tyder på att personen i fråga inte är nöjd med det samhälle som JAG, Månen själv i hög person byggt upp när jag blivit stadsminister. Därför ska detta brott rubriceras som allvarligt, och jag funderar på att till och med ha DÖDSSTRAFF(!) på detta grova brott, så att då den kriminella lär sig en bakläxa.

Andra politiska förslag har jag faktist inte kommit på än så länge, men dom förslagen jag nu kommit på är väl genomtänka. 

Snart, då jävlar tar Månen över Sverige, då ska det här landet bli något av den trevligaste diktatur att leva i. (Om du inte tar livet av dig det vill säga. Då får du ett rent helvete, satans samhällskritiske fjant!)

Om jag helt plötsligt får en till idé i mitt huvud, gällande Sveriges politik och mitt herravälde, då kanske denna blogg får en fortsättning.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards