Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Månen - 20 mars 2008 21:11

Det finns en man med hemlig identitet. Eller så har han bara ett väldigt annorlunda namn. Inte för att vara könsdiskriminerande, men män är oftast dom som beter sig på ett barbariskt vis. Så därför antar jag att det är en man.
En man som jag hatar. Han hatar nämligen mig, och har mordhotat mig. Han dödar mig varje gång jag går till skolan och kastar fläsk på pensionärer. Han är en rebell, som man bör akta sig för. Han borde fastna under en papperskorg full med bly och döden dö.

"Dålig blogg" är härmed utnämnd till min ärkefiende. Han skall styckas i den grad att man bara ser örsnibbarna sticka upp från asfalten. Ungefär likadant som en maskros. Fast en maskros med bara örsnibbar.

Jag ska även efterlysa denna gosse och skänka honom två säkerhetsnålar som fastnar i händerna och låta honom koka i varm lava. Och be honom dra åt fanders.
Apråpå fanders, det rimmar på Anders. Och vem är inte bättre än Anders Johansson? Jo, svaret på den frågan är: Ingen.
Och varför vill jag spåra in på honom helt plötsligt? Jo, det är så här. Han har skapat ett programm avsett för barn som heter "Fiska med Anders". Det är lite synd att han sänkt sig till den nivån att han sysslar med barnunderhållning. Barnen förstår säkert inte ens att han är den bästa människan i världen, utan tror bara att han är en lustig farbror. Om dom ens förstår att han är en lustig farbror.

Programmet är hysteriskt bra, och flickan Agnes som medverkar spelar sin roll bra. Hon är tystlåten och säger inte ett jota.
Vilket är underbart, för det ger Anders mer tid att prata. Utan Agnes skulle programmet vara underbart. Med Agnes är det snäppet under.
Agnes förstör. Hon är tråkig och hon tar värdefull plats från Anders. Hon är en föjävla linslus som alltid ska vara med på film.
Anders däremot är bara underbar.

Däremot förstår jag inte varför det ska ligga på Bolibomba. Jag är då mer intresserad av det programmet är än vad min sjuåriga kusin är.
Men, det kanske beror på att jag dyrkar Anders?  Jag menar, vem kan vara bättre än honom? Och framförallt roligare?
Nu svarar ni så klart: Björn Gustafsson.
Nej, dra åt fanders med den småroliga amatörkomikern! Vi kräver rejäl komik, skapad av professionella komiker som Anders och Måns!
Björn är bara lite rolig en gång, och det är när han pratar om horoskopet för sitt fadderbarn i Kongo.
Då drog minsann Månen lite på smilbanden.

Däremot när det gäller Anders och Måns skrattar jag sönder mina inälvor flera gånger om.

/Månen.




Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards