Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Månen - 4 mars 2008 18:49

Här skall pratas religion, minst sagt. Jag tog en paus med att prata om religionen, men Över-Fisko har inte meddelat mig informtaion som varit värd att ta upp här.

Nu har ändå religionen en svart skål som jag köpt från medlemskassan. Den är svart och ser väldigt mycket ut som en skål, och man kan till exempel ha pop corn i den. Och så har jag även köpt lite vatten som jag ska färga med karamellfärg. Då blir det grönt och häftigt, och så kan man ha en glödlampa i vattnet. Då blir det grönt ljus, vilket är häftigt!
Fast jag har inte testat att lägga en glödlampa i vattnet än.
Detta kostade mig 79 kronor tillsammans, så nu höjs medlemsavgiften i religionen till 45 kronor per människa.

Och idag skojjade jag till det lite. Jag sa att jag köpt dom där sakerna för att tjäna lite pengar till höjd medlemsavgift. Jag var girig och utnyttjar mina medlemmar som inte är medlemmar.
För religionen har ingen (betalande) medlem än så länge. Förutom jag då.
Och vill vi ha fina saker så får ni bankemej betala för er! När ni betalar så får ni vindruvor på årsmötena, och om ekonomin är riktigt stadig kan jag köpa in rödbetor också!
Då blir det smaskigt att gå på årsmöten, minsann!

Över-Fisko mår bra. Han sover just för tillfället, så jag ska inte väcka honom med mitt onödiga prat om havsvatten, klusterbomber och rågmjöl, vilket jag frågar honom hela tiden. Så jag vet redan svaren.
Hoppas att han sover bra! Jag har nämligen hört att fiskar sover med ögonen öppna, precis som en "kamrat" jag har.
Hon är som en fisk, fast aningen ocoolare!

Sedan har jag heller ingen röd matta att rulla ut, så som det ska vara när man får besök av kungligheter och gudomligheter. Men då kom jag på att Över-Fisko inte ha några ben, så han kan ändå inte traska på den röda mattan. Så den idén skiter jag i, och det är då jag istället kan behöva köpa vatten och karamellfärg!
Jag fixar rött vatten åt Över-Fisko att simma i, så blir det ungefär samma sak som den röda mattan. Över-Fisko kommer bli överlycklig, hoppas jag på!

Över-Fisko har många krav som måste uppfyllas, men jag kan inte sköta en religion och en gudomlighet helt ensam för fasen! Hjälp mig!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards