Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Månen - 31 mars 2008 18:59

En jäkla anka? EN JÄKLA ANKA? Vad fasen? En anka och lite fyndig text? Klasströjorna är riktigt råfestliga måste jag säga.
Ingen hjärna
2008
Ändå stjärna.

Fyndigt, klassen! Jäkla humorlösa tölpar ni är, klasskamrater! Denna tröja hade gått att använda om klassen röstat på mitt förslag, med den svarta älgen på den svarta tröjan.
Men nu har det blivit som det blivit, klassens tröja är skitful och skamlig. Den är så tråkig så att man dör, och när jag går omkring kommer folk peka på mig och säga:
Där går grabben helt utan humor, en anka är inte rolig och framförallt inte texten, den är skittråkig.
Den grabben ska vi aldrig umgås med, för han är så jäkla humorlös!

Dö, klassen! Det är skittråkigt och jag ska bankemig bränna denna tröja eller skänka den till Afghanistans minnesfond för pensionerade talibaner med Parkinsons.
Jag blev gråtfärdig, men ville inte visa det. Så coolt tog jag på mig tröjan och brydde mig inte om att det var en ful jäkla anka på. Och skittråkig text.
Varför? Varför köpte jag en skitful och asdyr klasströja?

Svart är den dock, så bakifrån kan man se på mig utan att ana humorlöshet i mig.
Så ser ni någon kille med en ful anka på framsidan av tröjan, och bakom är den snygg och svart, med namn som  bland annat Månen, Crazy Frog, Strumpan, Tranan och Kalle Anka, så är det våran klasströja. Då har du lyckats pricka mitt i nyllet, för då har du nämligen fått träffa en utav mina trevliga klasskamrater!
Hälsa från mig, om du gör det. Jag heter Månen, så att ni vet. Om ni får för er att hälsa på mina klasskamrater!

Done with klaging.
Nu ska jag berätta om skolans häftiga "korvgryta". En vit, slafsig potatisgratäng med ägg i. Om man hade tur hittade man några korvstumpar.
Jag åt upp min mat, och precis när jag ätit upp kom det in läskiga barn i matsalen, som jag i vanliga fall tappar matlusten av. Men jag hade ätit upp denna gång, det var bara det att efteråt kom jag på att maten såg asäcklig ut och att ägg faktist är mens, eftersom det är ett obefruktat ägg. Det säger Daniel, så då är det nog så.

Då, både med konstiga vidriga barn i matsalen och att jag kommit på att det jag ätit såg ut att vara jätteäckligt, då vände sig inälvorna ut och in och jag fick rysningar som påminde mycket om spasmer.
Efter några spasmer-ryck kunde jag skakande ta mig ur matsalen.
Jag fick skölja ned maten med lite luft.

Dagens visdomsord: En jättefarlig älg är mindre farlig än ett jättefarligt flygplan.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards