Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Månen - 3 mars 2008 20:04

Imorse vaknade jag klockan 06:30, för att jag trodde jag hade tandläkartid klockan 07:30. Men det hade jag inte, tydligen. Det var tydligen på torsdag jag hade tandläkartid.
Så jag skjutsades in till staden och missade bussen alldeles i onödan. Och för att inte tala om all den sömn jag undgick. Vad råkasst, tandläkare bara luras hela dagarna!
07:30 den tredje mars låter som en dag man faktist har tandläkartid på ju!

Nog pratat om dagen, den har bara varit tröttsam och helidiotisk. Mitt sportlov är slut! När mitt sportlov är slut är ungefär mitt liv slut. Tills jag får ett nytt lov, det vill säga!

Låt mig nu istället diskutera blandsaft. Jag har inte riktigt förstått om blandsaft heter blandsaft för att man blandar det med vatten eller om blandsaft heter blandsaft för att den innehåller blandade frukter. Den som vet får gärna berätta svaret för mig. Då blir jag glad!
Andra safter är ointressanta för mig. Det gör mig agressiv att inte veta svaret på någonting som verkar vara väldigt lätt att veta.
Om någon kan coola partytrick kan ni även få berätta dom för mig! Jag vill bli en riktig partyprisse!

Sedan har jag kommit på en forntida sak som jag lurat ett litet barn med. Jag lurade jäntan att jag hade ett sällskapsspel som heter Mahatma Ghandi Run and Go!
Och den luringen gick hon på, roligt nog. Men efter att jag avslöjade att jag bara skojjade så tror hon inte på ett ord jag säger nu för tiden. Vilket är tragiskt, för hon trodde inte på att jag sa att jag hade en blogg. Och inte att jag hette Månen heller.

Är jag en sån lögnare så att ingen tror på någonting jag säger nu för tiden? Det är inte meningen, det bara blir så av sig självt. Det är så festligt att luras!
Jag kanske ska bli tandläkare?

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards