Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Månen - 31 mars 2009 21:57

Nej, jag vet att livet är värdelöst. Så jag har spekulerat kring en del självmordstankar, både hit och både dit. Jag studerar www.sjalvmord.com (samhällskritik när den är som bäst) konstant, och drar nu slutsatsen att ett tåg uppenbarligen dödar mig på fläcken. Så det är väl tåg det får bli, antar jag. Det lär döda mig lika fort som Oskar kan åka longboard (http://woodpig.bloggagratis.se), ungefär.

Nu har jag i alla fall planerat min död noga. På min gravsten ska det stå att jag var totalt värdelös, plus att det inte finns någon människa som jag älskar mer än Farmor. Mer än så behövs inte för en summering av mitt liv.

Jag behöver ingen gravsten heller, för den delen. Jag kör gärna budgetvarianten, och låter mig själv förruttna i en ICA-kasse fylld med jord. Nu är www.sjalvmord.com det enda som på något vis har förgyllt mitt liv på sistonde, och eftersom jag inte kan uppleva spänning i min vardag så är det bästa jag kan göra att skjuta skallen av mig. Fast jag kan inte skjuta skallen av mig, eftersom jag inte har någon pistol. Men tåget får det bli..

Fira nu min död ordentligt, för ni ska veta att världen fått ett äckelpatrask utrensat ur folkbokföringen. Läs gärna "Månens begravning i punktform." om ni vill ha mer utförlig information om hur min begravning ska se ut. Det var på den goda tiden, då jag var kreativ, det!

Den största anledningen till att jag valt att självmörda mig är för att jag är totalt talanglös, och det stör mig så in i bänken. Varför föddes jag helt utan någon som helst talang, kan man ju undra? VAD FAN DÅ FÖR?

En annan orsak är att jag fullkomligt hatar min vardag. Att traska till skolan, när man hatar varenda jävla klasskamrat, är ungefär som att bada i taggig mjukost när det är kallt. Trist och jävligt. Jag hatar min klass mer än allt på jorden, och det är människor som verkligen saknar förmågan att kunna tänka själva. Deras kreativitet är mindre värd än smutsiga, begagnade McDonalds-leksaker från 98.. 

Kan ni förstå att jag burit på dessa sorger i en jävligt lång tid, utan att berätta för någon om dom?

Nej, nu känner jag att jag har pladdrat på för länge. Inte ska jag väl tynga era bekymmerslösa hjärtan med så vulgära och känslosamma ord, som "självmord"? Jag vill fasiken inte sänka ner er i någon skit. Och dom som jag verkligen vill sänka ner i smutsig avföring läser inte ens min blogg.

För att avsluta detta, så säger jag: Hejdå både kära blogg och kära värld. God natt, och glöm inte att släcka lampan. Jag älskar ingen av er, förutom Farmor! I love ya, granny. Really much, shall ya know..

Men nu har jag ett tåg att passa, så att säga.. Hehe!
Last time.. / Ya Moon.

Visdomsord:
Människor säger ofta att de vill rädda planeten,
men de misslyckas att göra kopplingen,
att om du vill rädda planeten:
Ta ditt liv!
Planeten kommer att räddas utan dig.

PS: Om jag av någon lustig anledning misslyckas med mitt självmord, så får ni gärna skjuta mig om jag inte skulle vara kapabel att göra det själv. För jag ser verkligen inte någon som helst anledning att leva som invalid.

Gör mig denna tjänst, så slipper ni betala dyra skattepengar för att någon respirator ska kunna hålla mig vid liv och tvångsmata mig med äcklig pulvermat som importerats från Korea. Please, ey?

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards