Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Månen - 5 mars 2009 23:15

Kära bloggläsare. Eftersom jag föredrar er framför Hammarö Utbildningscenter (Skolan dit jag traskar med en tragisk klump depression i halsen, ca 2 Deciliter, varje morgon) så skriver jag nu detta inlägg, för att jag mest vill undslippa skolarbetet som jag annars hade behövt göra. Dessvärre tänker jag inte göra mitt skolarbete alls.

Detta på grund av dom förhållanden som råder. Jag blev mycket mer frestad att skriva av mig lite här, samtidigt som jag glufsar i mig en burk svarta oliver, än att skriva om något som jag egentligen inte har någon aning om vad jag skriver, utan en burk oliver vid sidan av. För idag är jag late Månen.

Eller i princip är jag det varje dag. Men idag så är jag det extramycket, för att jag hellre bloggar om min ganska tråkiga dag, istället för att skriva en bokrecension om en fjantig ADHD-flicka som blir gravid med en knarklangare.. För jag orkar verkligen inte skriva saker som någon kommenderar mig att skriva. Jag skriver bara bra om det är mina egna tankar som får spridas hur fasen dom än vill, och bara använda Cyberspace som ett kladdpapper. För genom detta enorma kladdpapper kladdar jag av mig och skapar konst...

Nej. Konst kan man inte kalla det för, för det är skrytsamt. Så jag kallar det för "kreativa tankar från en filosoferande Måne" istället. Det låter bra!

Men nu ska jag skriva om min dag. Min dag gick ut på att vara i skolan samt ännu mer i skolan, på grund av ett utvecklingssamtal. Min frånvaro var inte så hög som jag hade föreställt mig, faktiskt! Den var på ynka 13,5%! Jag är en mycket lyckad pojke, för mitt undermedvetna måste ha fjäskat sig till högre närvaro av någon underlig anledning. Jag kan inte själv minnas dom 86,5 procent som jag närvarat under utbilningen..

Nu ska jag ge er en vänlig hälsning på engelska: Peace. I am you're brother. I am The Cornman. Today we're gonna learn how to cook fish in an oven, without burning the garlic. I am a king. Jesus was a friend to me. He is not cool. We like you. When I'm turning young I'm gonna fish fishes in the river. Have a wealthy life.

/The Moon..

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards