Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Månen - 2 mars 2009 23:24

Ni, mina små undersåtar (även kallat "bloggläsare") tror säkert att mitt liv är ett spännande inferno av magiska underbara kvällar och dagar. Det är precis vad jag önskar att det var, även jag. Ibland kryddar jag mina texter, för att i fantasin få uppleva det. Min fantasi är rätt spännande, nämligen..

I min fantasi så vore jag just nu på väg till en outforskat yta, där jag springer omkring i min fina lastbil och plockar äpplen för att sälja till ett främmande folk som inte vet vad äpplen är. För lastbil är magi. I min fantasi så är mina dagar helt olika varandra. Jag åker till exempel iväg varje dag för att utforska nya platser. Mitt hjärta känner sig så otryggt och rastlöst när dagarna bara är en spegelbild av föregående dag.

Jag vill nog aldrig etablera mig, och framförallt vill jag nog aldrig bo i Filipstad, Deje, Hagfors eller Grums.. Jag vill bli en strövare, egentligen. En luffare, som bara har landsvägen framför ögonen. Som knappt känner någon, men som lär känna nytt folk ju mer man vandrar. Dock bara överger man sitt liv för att ströva dit drömmarna tar en..

Åh. Den som ändå fick vara luffare! Äventyra sig genom hela livet.. Jag vill krydda mitt liv, inte bara mina fantasier..

Jag ska fasiken göra slag i saken och bara rymma ifrån världen, någon dag..

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards