Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Månen - 18 mars 2009 14:39

Tydligen har jag blivit ombedd om en rättelse, här på bloggen. Den har smugit in genom bakvägen, så den har inte direkt kommit direkt till den här bloggen, och inte heller har det begärts att jag ska göra en rättelse. Det har bara smugit in en liten sanning.

Min pappa bor alltså inte i Skattkärr, om jag nu lyckats vilseleda någon själ med denna felaktiga information. Min far bor någonstans på en Strandvikig väg i Karlstad. Mer detaljerade uppgifter har jag fått, men jag är osäker på om jag får utge det, såpass offentligt som en blogg ändå är. Den här Strandvikiga vägen har jag dessvärre ingen aning om vart den kan ligga. Karlstad kommun i alla fall.

Se detta som en uppmaning, nu. Det går alltså att påverka på ett ungefär vad som skrivs i den här bloggen..

Av Månen - 18 mars 2009 10:50

Jag busar för tillfället. Jag är i skolan, och ändå skriver jag här. Detta beror på att jag egentligen ska skriva positiva grejer om vattenkraft, men jag har inte tillräckligt med tankekraft för att kunna utvinna energi att hitta på någonting positivt om vattenkraft. Därför har jag det som man i Libanon kallar för "Otur". Otur, så inåt bara bänken.

Någon person i den här världen som kan ge mig inspiration att hitta på någonting häftigt om vattenkraft, kan gärna få tipsa mig. För jag är så himla dålig i skolan så det finns inte!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards