Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Månen - 15 mars 2009 19:35

Ni har grubblat er fördärvade över vart gossen kan ha tagit vägen, antar jag. Era huvuden har börjat bukta nedåt, på grund av fingrar som kliat era ömtåliga skallben. För ni har undrat som bara sjutton över vart jag kan ha tagit vägen.

Jag ger er svaret direkt, så att ni slipper grubbla mer. Jag tycker nämligen synd om era nedåtbuktande skallben, och tycker faktiskt inte att någon förtjänar sådana huvuden. Jag har varit i Sälen. Sälen, tänker ni nu. Alltså Dalarna. Dalarna? Har inte grabben varit i Dalarna tre veckor under denna femveckorsperiod?

Jo. Det stämmer faktiskt, mina härliga kamrater! Först var jag i Älvdalen, sedan var jag hemma och i skolan en vecka, sedan blev det Idre under sportlovet, sedan skola och hemma, för att slutligen avrunda femveckorsperioden med en härlig vistelse i Sälen.

Men nu är jag trött på Dalarna. Jag tror att jag vill vara hemma ett tag. Eller så vill jag äventyra imorgon, efter en natts sömn. Jag vill rida genom gurkplantage i Mexico imorgon. Det är ett äventyr som heter duga!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards