Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Månen - 26 mars 2009 23:00

 

Tjenixen, kära vänner. Det är som så att jag hamnat i en så kallad ”ekonomisk liten knipa”, och behöver därför lite snabba pengar. Därför säljer jag diverse småsaker som jag samlat på mig under mina 16 år i livet. Bland annat en BMX som har ett punkterat framdäck, samt saknar bromsar. Detta mästerliga underverk inom fordonsvärlden kan bli din för ynka 750 kronor (eller om du nu är sugen på att bjuda mer). Dessutom får du ett lås, som dessvärre saknar nyckel, om du slår till på denna finfina BMX!

Och jag känner det på mig, att du är en extremsportare. Jag känner att du verkligen älskar allt som har med extremsport att göra! Då kan du just nu passa på att slå till på ett par snowblades för ynka 444 kronor eller mer, om du verkligen vill utöva extremsport. Jag har dessutom ett erbjudande som du verkligen inte kan motstå!

Om du köper extremsportarpaketet, det vill säga både BMX:en och snowbladesen, så får du det för bara 1200 kronor! Ja, det är sant! Det är verkligen sant!

Om du inte riktigt är så sugen på extremsport, och egentligen är ute efter en lugn tillvaro i ditt annars ganska stillsamma hem, så har jag även ett erbjudande som passar dig. En stol. Inte mycket mer än så, men en stol, i alla fall... Den här stolen kan bli din, för endast 55 kronor!

Om du är intresserad av andra grejer som jag möjligen har, så kan du få ringa mig. Jag heter Niklas Molander, och mitt telefonnummer är 0735-162092.
Ring mig gärna, och kom ihåg: Jag är prutbar! En liten påminnelse: 0735-162092

PS: Om du behöver någon form av arbete, så är jag villig att ställa upp på det mesta. Jag kan även tänka mig att jobba underbetald, om nu det skulle behövas. Jag är nämligen i stort behov av pengar...

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards