Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Månen - 27 augusti 2008 20:59

Jag har en klurig klasskompis. Detta är ingen lögn, för han anser blåbär, smultron och hallon vara frukter.
Och så tycker han inte att myror är smarta.. Alls.

Är inte detta lite kluriga tankar? Blåbär är fanimej så mycket bär det bara går.
När jag försökte förklara detta för honom ansåg han att dom var fruktliknande bär. Så, vad fasiken är då ett bär?  Ett ord med "bär" i sig, det är fankingen ett bär. Annars hade det för böfvelen hetat blåfrukt.
Han är konstig. Men, han har rätt till att vara aningen klurig. Han är nämligen från Grums.

Myror är något av det smartaste jag sett i mitt liv. Dom kan bygga stora höga byggnader, dom kan gå i led och dom kan fightas.
Det räcker gott och väl för att jag ska bli överbevisad om deras smarthet. Men inte räcker det för Grumsbon.
Han säger att dom är primitiva och bara går på instinkter. Det kan jag väl hyfsat någolunda hålla med om, men då är det ju översmarta instinkter! Alltså ett stort tecken på intelligens.

Myror är minst lika klyftiga som neandertalare! Om inte smartare.. Myror rules!
Jag vill ha glass. 7 smaker. Glasspartaj.

Jag har varit på läger igår. Där tvingades jag dricka 2 liter vatten, sedan spydde jag som en flodhäst som badat i tarmgas.
Det var elaka treor som tvingade mig till det. Trevligt! Jag tror det handlade om någon form av nollning..

Annars har jag ramlat ned från en övervåning. Det gjorde ont, men jag var lite för manlig för att erkänna det.
Jag föll på ryggen, vilket gav mig en fet fraktur. Rullstolen fick jag i huvudet.

Förresten, för er som låtit er luras av rubriken. Min kluriga klasskamrat har inte fladdernäsa. Han är lustig på andra vis. Dock tråkig när han verkligen försöker skämta.

/Månen.


Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards