Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Månen - 8 augusti 2008 08:17

Dagens morgon är underlig. Väldigt underlig. Jag är vaken, och klockan är 08:17. Har jag inte lagt mig än, är det det det handlar om?
Nej, även om man skulle kunna tro det om man spolar tillbaka till gårdagen, och ser hur mitt sinnestillstånd såg ut då.
Då såg man en grabb som skakade fram och tillbaka, var otroligt spänd och inte var så mycket som en halvmeter ifrån ett nervsammanbrott.

Idag är det värre, fast jag har 4 timmar som tystar ner min nervositet. En liten biltur till Göteborg.
Nej, så är det inte alls. Jag är faktist väldigt trött, så jag orkar inte vara på vippen till ett nervsammanbrott.

Bra! Fast idag ska jag stå öga mot öga med Henrik Berggren! Jag är lite.. Ocool.

Jag har nyss duschat. Och har ny frisyr. En finfin katolsk kyrka, måste jag påpeka.

/Månen.

Av Månen - 8 augusti 2008 01:26

Dagarna innan Way out West går att räkna på fingrarna. Det behövs exakt så här många fingrar:

.... 

Punkterna markerar inte dagar, utan tomhet. En enkel nolla, skulle man kunna beskriva det som. Dock är det en natts sömn, men det är inne på datumet då Månen himself får se Broder Daniel.

Broder Daniel är ett av dom få band som tjänat min respekt i så in i helvetes många år. Helt ofantligt många år. Kanske till och med tre!

Det finns bara ett band som har hållit i sig längre. The Beatles, eftersom jag redan i min barndom inspirerades starkt av min far att lyssna på dom.
Och fortfarande är dom guldgossar i mitt hjärta!

Strokes är dock mitt absoluta favoritband, tätt följt av, åtminstonde för tillfället: Broder Daniel!
Jag har varierat mitt lyssnande på Broder Daniel, men nu är det på topp. Jag är hypernervös.

Dom är så coola, så jag vet inte om jag, fjantiga lilla Månen, är värd att se ett så stort band, med så jävla mycket respekt och matrecept, som dom skaffat sig genom åren!

Henrik Berggren, jag tror fanimej din röst påverkar mig så in i Norden. Tänk om jag börjar gråta imorgon, offentligt?
Vad fasen gör jag då? Ska jag stå där och skämmas med tårar rullande på kinderna?

Nej, jag står inte ut med skammen, jag tror jag skiter i Way Out West! Jag klarar inte av genanta ögonblick.
Jag är en man!

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards