Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Månen - 25 augusti 2008 16:47

Ni ska veta att jag anstränger mig, för att få detta inlägg skrivet. Jag är trött som en törkeltupp, vad katten nu det är.
Trött är jag i varje fall.. Allt detta beror på mina konstiga sömnvanor jag fick, på grund av att en fluga väckte mig 07:00 på söndagsmorgonen. Då gick jag ner och la mig i TV-soffan, sov fram tills klockan 10, då pappa kom och väckte mig genom att säga: Nejmen, sover du här?

Då gick jag upp igen, och somnade fram tills väckarklockan ringde 11:04. Jag traskade upp, stängde av den och råkade sova bort hela dagen.
13:30 vaknade jag.
Den dagen var jag minsann pigg, då det var Boltziusdagen och allt. Men lördag/söndagssömnen fankade upp hela mitt nästa dygn att försöka sova på.

Jag läste tre kapitel ur boken jag läser, sedan vred jag mig i sängen och hoppades att allt ljus, ljud och rörelser kunde försvinna likt en plastboll.
Jag kunde helt enkelt inte somna inatt. Och när Hammarö kommun gör 70% av HUC:s elever självmordsbenägna, på grund av dom tidiga morgnarna man tvingas gå upp till, ja då blir det lätt så att man blir trött om man somnar vid två och sedan måste infinna sig på skolan 08:30.

06:45, kamrater! Har ni ens hört den tidpunkten?

Tur att man åtminstonde har rullstolen.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards