Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Månen - 21 augusti 2008 19:42

Usch och fy, första dagen på gymnasiet blev fruktansvärt. Dom har inga handikappramper, nu när jag äntligen fått min rullstol.
Så jag fick gå av rullstolen, ställa mig på benen och lyfta rullstolen. Jag tappade den på mitt höftben, så det bröts på ett annat ställe.

Genom det kom jag försent med sju minuter och fick som straff att göra tjugo upphopp.
Jävlar vad ont det gjorde i höftbenet! Dom är minsann ganska hårda där på gymnasiet, alltså!
Och inte tar dom hänsyn till små handikapp heller.

Annars var dagen bra, jag har för första gången sedan mellanstadiet kunnat äta upp all mat på tallriken i skolmatsalen.
Den var hyfsat god, alltså.
Och så har man skaffat en polare som hade en dyster konfirmationsresa. Annars bestod mestadels av klassen tyvärr av extrema coolingar.
Ni vet, utlänningar och sånt.

Jag ser nog fram emot mina tre år, hoppas jag. Annars är det inte värt det.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards