Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Månen - 12 augusti 2008 23:52

G'kväll, kamrater. Eftersom det av detta dygnet återstår 8 minuter, så tänkte jag berätta om något underligt.
Jag har en TV på rummet, vilket jag införskaffade för ungefär två veckor sedan. Efter det har jag börjat titta på till och med dom dåliga programmen.

Ett av dom programmen som gör mig mest förundrad är en lågbudget-TV-serie, där skrattmaskinen efter varje mening låter som en upphetsad struts.
Eller, kanske inte just det. Men humorn är på så låg nivå, att jag över huvud taget inte kan förstå om det är en humorserie eller en två timmar lång dokumentär om hur man hyvlar plankor i östra Schweiz.

Serien heter Spin city. Sedan finns det en sak som liknar den serien lite grann, åtminstonde humormässigt sett.
Men den går jag inte in på, för jag kommer inte på någon som har så låg humorstandard som Spin City.
Alltså ljög jag när jag sa att det fanns en serie som liknade Spin City humormässigt sätt.

Annars flyter livet på, jag har varit på Way out West med en cool flicka, och badat i havet borta vid Smögen.
Där flöt livet på i fina banor. Jag fick mat och varm choklad, gjord på äkta vis.
Kokat i kastrull, med mjölk och kakao. Inte bara O'boypulver och micro. Eller som bacon i glassbytta. Riktig, ljuvlig, varm choklad!

Det ni!

/Ya Moon!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards