Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Månen - 18 augusti 2008 23:10

God afton, mina små barn och slavar. Dagen till ära bör en flicka gratuleras, så jag säger grattis.
Vad som mer har hänt, det är att världens undergång har hängt i luften hela dagen.
Armagedon, alltså.
Det har verkligen varit så att jag trott världen skulle gå under hela dagen, för det har varit något konstigt väder. Det har liksom varit dimma tio meter över marken, precis överallt. Inget solljus slapp in.

Det var underligt. Vad som är mer underligt, det är en gammal tant. Hon klagade på finlandssvenska.
Argtant, det var vad hon var. Hon sa till en cool affärssnubbe att han skulle lugna sig, när han bara pratade i mobiltelefon.
Att det finns sådanna människor här i världen! Hur kan man klaga på främlingars betéende bara sådär, utan att man egentligen har något vettigt att klaga på?

Vet hut, kvinnan i regnjackan som det stod "Weather Report" på. Vet hut, ja verkligen!
Nu klagar jag på henne, kom jag på. Men jag har rätt att klaga! Hon kan inte beté sig hur hon vill.
Speciellt inte på finlandssvenska!

Vad mer kan berättas om dagen? Jag har badat bastu utan rullstol, jag har gjort allt som är möjligt med ett brutet höftben.
Jag har snubblat på en ost, jag har tvättat två par strumpor och jag har hoppat på en öltunna.

Det är dom möjligheterna man har. Aj, vad ont jag har!

/Ya Moon!

PS: Här kommer min bandlogga. Som egentligen hör till bandet The Fishyboys, som är mitt band på Musicmanager( http://www.musicmanager.se/?r=70026 ) Men, oturligt nog är den bilden för våldsamm och innehåller alltför mycket sexigheter för att få publiceras på Musicmanager..


Av Månen - 18 augusti 2008 19:54

Idag har elakingar till doktorer opererat bort mitt höftben, för att dom ansåg det olämpligt. Dom sa att det gav mig en så konstig gångstil.
Så dom tog bort mitt höftben och byggde ihop ett nytt åt mig av lego. Det är dubbelt så bra som förut.

Jag fick spara mitt höftben. Så här ser det ut nu!

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards