Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Månen - 19 maj 2008 22:02

Efter ett avverkat glas mjölk, är jag pigg och alert på att skriva ett inlägg i min fina gröna blogg.
Dock behöver jag något energigivande. Avocado, kanske? Det har jag hört är bra, på många sätt och vis. Men just om det ger en energi, det vet jag inte.

Jag gillar inte att skriva blogg. Jag ser inget som helst nöje i det. Den ENDA JÄVLA ORSAKEN till att jag skriver blogg, det är på grund av att jag sviker er trogna läsare om jag slutar.
Men ni (dom trogna läsarna), dom skiter ändå fullständigt i mig, eftersom dom inte ger mig kommentarer. Aldrig någonsin! Jag är en ensam bloggskrivare för funkemig!
Och så är det på väg att bli sommar. På sommaren vill jag helst vara ute i solen, i det fria vårvädret. Så NÅGON JÄVLA BLOGGLÄSARE får för fasen inhandla en bärbar dator åt mig, om ni vill ha NÅGOT JÄVLA BLOGGINLÄGG till.

Förstår ni hur allvarligt det är? Jag är trött på era jävla snobbfasoner! Ni tror att ni bara kan snylta på den information jag utger på min blogg, utan att ge någonting tillbaka!
Jag får FÖR FAN INTE ens någon NEGATIV JÄVLA KRITIK!

Hur IN I HELA JÄVLA HEELVETE tror ni då att jag ska överleva i DET HÄR JÄVLA KOMMUNISTSTYRET?

Jag är mycket FÖRBANNAT JÄVLA MEDVETEN om att Sverige är ett JÄRNSPIKARS NEDRANS Moderatsamhälle,  men jag BRYR MIG INTE ETT PISS!

Nu ska jag gå och GÖRA NÅGONTING SOM ÄR SÅ IN I NORDEN mycket vettigare än att skriva i en FÖRBANKAD ÄCKELPÄCKELBLOGG!

Jag hoppas mina grova ansträngningar på att alla mina FÖRBANNADE, JÄVLA, NEDRANS markeringar av meningar där jag uttrycker mig förargat syns, så att ni ska tänka: Oj, vad synd det är om Månen. Här ska ges iväg en SJU HELVETES JÄKLARNS massa positiv respons!

Dagens visdomsord: Bli inte förbannad för småsaker.

/Månen.

Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards