Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Månen - 6 maj 2008 21:15

Tydligen är jag medlem i Sveriges Socialdemokratiska Ungdoms-grej. Underligt.
Jag ska bli medlem i MUF också. Det vore fräsigt att folk skulle hata mig i båda partierna.
Men för att bli hatad behöver man bara bli medlem i Sverigedemokraterna.
Att Sverigedemokraterna inte får prata fritt, det är konstigt. Gäller inte yttrandefrihet? Det har jag legat och tänkt på. Sverigedemokrater är mindre värda människor, enligt Sverige.
Lustigt, när dom har ett så patriotisk namn. Ungefär som att bränna en svenska flagga för att det är för svenskt.

Nej, nu tror folk att jag är Sverigedemokrat så in i märgen, men det stämmer inte. Jag är det bara lite grann.
Jag förespråkar bara total yttrandefrihet. Folk ska få tycka exakt vad folk än tycka vill.
Det är demokrati.Det är så vi har det i Sverige, enligt stadsministrar. Vi har yttrandefrihet. Nej.

 Även om det är gynekologer och äckelpatrask som vill prata om snusk och sånt, så är det okej. Så länge dom inte hjärntvättar sina lyssnare. Sverigedemokrater är nog bättre människor än gynekologer. Vem vill utbilda sig till snusktant, liksom?

Oj då. Fy fasen i gatan. Jag är verkligen inte Sverigedemokrat, men jag tycker det bara var så in i helvetes dåligt att det anses vara omoraliskt att hyra ut rum till Sverigedemokrater, vilket ett hotell i Karlstad hade gjort.
Hade det ansetts vara ett tjänstefel?
Är det inte rasistiskt att utesluta en grupp människor? Att förnedra dom. Det är precis vad det är. Ett praktexemplar av diskriminering. Precis vad Sverigedemokrater pysslar med, uppdelningar.

Sverige anser Sverigedemokrater vara mindre värda.
Sverigedemokrater anser invandrare vara mindre värda. Dom tycker invandrare bara är drägg som förstör landet.

Jag håller delvis med om det, men jag håller också med om att Sverigedemokrater till viss del förstör landet. Så, är det detta som kallas dubbelmoral?
Är jag äntligen tillräckligt smart för att använda ett så komplicerat ord som dubbelmoral?

Ja, det är jag nog. Vad jag är duktig!

Nu ska jag förklara varför jag till viss del tycker illa om invandrare.
Förklaringen kommer här: Lilla Al Fadji är det tråkigaste programmet som någonsin sänts i svensk TV. Jag vill strypa "komikern" med en yxa med vassa taggar på.
Han är så ful och så megatråkig. Brinn, Fadji!

En annan orsak är som så att invandrare gör dåligt intryck på mig. Dom kallar mig brorsan, trots att jag inte är ett dugg besläktad med dom. Underligt.
Och så kastar dom stenar och pekar med det fula fingret.
Aj då!

Nu ska jag förklara varför Sverigedemokrater är dumma.
Sverigedemokrater bör inte slänga ut alla invandrare. Bara dom dumma, dom som inte kan diciplineras till någon grad. Dom borde kastas ut.
Men det tycker jag även dumma svenska kriminella bör göras. Kastas ut och placeras i deras hemland. I Molkom och Vålberg.

Hjälp. Vad seriös jag blivit helt plötsligt. Och dubbelmoralisk, vilket jag är stolt över att vara.
För jag har lärt mig betydelsen av det ordet, så duktig som jag är.

Dagens visdomsord: Det bästa sättet att starta dagen är att kolla upp hur man bör starta dagen.

Hjälp. Vad har hänt med mig? Till och med ordspråket var stenseriöst. Håller jag på att växa upp?
Ordspråket har jag nog hittat på själv, för jag startar dagen med att kolla på mitt schema.
Jag är rädd att jag håller på att växa upp. Barndomen har gått förlorad, i ett inlägg om politik och dubbelmoral.
Fasen i gatan. Jag är härmed en vuxen Måne.

/Månen.

PS: Jag tror jag diggar Centerpartiet bäst. Dom är coola!


Presentation

Omröstning

Idag ska jag göra en ny omröstning på bloggen. Är det en bra idé?
 Ja! Kanonbra, Månen!
 Nej. Sumpa den idén.
 Hmm. Detta är ju omröstningen..
 Lägg ned bloggskrället.
 Heja kommunisterna!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards